Du e ganska singel va?
Haha nja... eller jo det är jag ju om man inte räknar hojen som "partner"...
Men det är ju en snygg möbel som allt annat, perfekt att lägga kläder o så på nu i vinter.
Du e ganska singel va?
Dock småjobbigt att man inte kan hålla fingrarna borta från att skruva isär den, blir säkert ren och fin till vår dock..
Ajjabajja sådär skitigt får filtret inte ens vara efter att man kört kåsan!
...det är brandfarliga vätskor i en sådan...
Intressant läsning i länken särskilt i länken som den användaren bifogat i sitt inlägg. Fanns saker jag inte kände till.
Å fan!? hmm måste jag ställa ut barskåpet i cykelförrådet då?
Å fan!? hmm måste jag ställa ut barskåpet i cykelförrådet då?
Och då åkte min hoj ut idag.. Jävla hyresvärd.......... SJÄLVKLART skulle jag repa tanken i hissen med när jag låg över tanken för pressa ner framgafflarna.. Jävla jacka....
du har väl ändå dig själv att skylla ?
tar man in hojen i lägenheten för vinterförvaring, så startar man inte upp den för att kolla hur fräckt slip-on'et låter
o man låter det stå där hela vintern, man rullar inte den ut & in flera ggr, för till slut ser någon en.
sedan tror jag inte att det står någonstans i kontraktet att du inte får ha hojen där.
fråga värden hur han ställer sig till bensindrivna ridaostyrda bilar eller trianga kök, då du e skogsmulle o campar mycket & har alltid 2 liter lampfotosken, t-röd, t-gul hemma
Mja, starta upp det illa kvickt för kika om det var tätt.............
Och då åkte min hoj ut idag.. Jävla hyresvärd.......... SJÄLVKLART skulle jag repa tanken i hissen med när jag låg över tanken för pressa ner framgafflarna.. Jävla jacka....
Måste du kolla om det är tätt varje gång du går förbi den? För under de få timmarna jag va på besök hos dig dog du igång den minst 150ggr... klockan 12 på natten
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|