Bild Vinterförvaring i lägenheten (Bilder)

Nicco

hojstyling.se
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Ducati HyMo 821 -13
Jag tycker det är dags att väcka liv i den här gamla goingen. Nu när snön faller även i södra Sverige lär det väl vara en del hojar som tagits in. Fyll på med bilder på era vinterförvaringar hemma, alltid lika kul att se.

Efter lite kompromisser lyckades jag övertala tjejen att få ta in cafe-bygget i vår studentlya. Ville haft den i vardagsrummet egentligen men det gick inte... Men med dörren öppen in till kontoret syns den och gör mina dagar bättre. Var ett rent jävla helvette att få upp den utan hiss till andra våningen men det var det värt! :yoparty

cafeinomhus2.jpg

Last edited:

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Jag tycker det är dags att väcka liv i den här gamla goingen. Nu när snön faller även i södra Sverige lär det väl vara en del hojar som tagits in. Fyll på med bilder på era vinterförvaringar hemma, alltid lika kul att se.

Efter lite kompromisser lyckades jag övertala tjejen att få ta in cafe-bygget i vår studentlya. Ville haft den i vardagsrummet egentligen men det gick inte... Men med dörren öppen in till kontoret syns den och gör mina dagar bättre. Var ett rent jävla helvette att få upp den utan hiss till andra våningen men det var det värt! :yoparty

View attachment 434130
Är det nån som kommer få liv i den där hojen nån gång tro? :D

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM