Bild Vinterförvaring i lägenheten (Bilder)

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Ort
San Francisco, CA
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
haha denna tråd får mig att undra om ni har toleranta tjejer eller är kroniskt singel :hihi

ballerinakex.jpg
<-- Fylld med kex

;)
 

Nord_K6_1000R

Sporthojsnörd
Gick med
19 Nov 2011
Ort
Hellsingland
Hoj
2021 Aprilia RSV4 Factory
Min flickvän flyttade in för ca 1mån sen, avtalet var enkelt....pynta bäst du vill, hojen står kvar! man läre ju bidra med nåt till heminredningen, sen tycker hon nog den ä snygg å ha i ena hörnet med:tummenupp Jag menar äre nåt som ska stå i boden i vínter så är det inte hojjen, katten å ungarna vägrar så då ligger ju valet hos henne:D
haha denna tråd får mig att undra om ni har toleranta tjejer eller är kroniskt singel :hihi
 

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R1 -98 Projekt, R1 -09 SÅLD, Gixxer SÅLD, Kymco B&W250 skrotad efter stöld
"Once you go black, you never go back" :hihi eller hur det nu var Hur som helst, dags att prata ut med frugan :7peta :hihi

:rofl

Vi är rätt överens om vad som gäller! Ska bli intressant att ta diskussionen nästa vinter! R1an kommer bli helsvart i vinter :rock
 

nick burn

Sporthojsnörd
Gick med
8 Jun 2012
Ort
Norrköping
Hoj
bana ducati 999ish... gata monster 1000sie
Varför skulle inte avställningsförsäkring gälla?

Själv föredrar jag att gå ut i garaget och ha lite kvalitetstid med mina leksaker mörka vinterkvällar, kanske knäppa en pilsner ihop med dem och drömma mig till sköna sommarkvällar och kurviga vägar.

Jag är störd för jag pratar nästan med dem:D.

:fyllisar know what you mean...
 

klimtachakka

Medlem
Gick med
5 Dec 2012
Ort
~malmö
Hoj
TZR125 -87, KTM 200 2t, GASGAS TXT 280, KTM 690 E / SM
släpade in min i datorrummet men den åkte ut igen efter några dagar, luktade så mycket bensin(?) där så man kunde inte vara där trots att jag hade fönstret öppet. Bör man göra nåt speciellt med den för att få bort lukten innan man tar in den ?
Den var inte startad på ~2.5 vecka innan jag tog in den. Det var en F800R -10 så den bör ju inte läcka nånting tycker jag. tips mottaget tacksamt...
 

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Tågstation 703
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
släpade in min i datorrummet men den åkte ut igen efter några dagar, luktade så mycket bensin(?) där så man kunde inte vara där trots att jag hade fönstret öppet. Bör man göra nåt speciellt med den för att få bort lukten innan man tar in den ?
Den var inte startad på ~2.5 vecka innan jag tog in den. Det var en F800R -10 så den bör ju inte läcka nånting tycker jag. tips mottaget tacksamt...

Du får tömma tanken, tanken släpper hela tiden ifrån sig bensinångor då det inte är ett slutet system. Det är det som luktar mest. Sedan kan du alltid tömma förgasarna (förutsatt att den har förgasare), brukar inte ge ifrån sig så värst mycket ånga men kan ändå lukta lite grann.
 

klimtachakka

Medlem
Gick med
5 Dec 2012
Ort
~malmö
Hoj
TZR125 -87, KTM 200 2t, GASGAS TXT 280, KTM 690 E / SM
Du får tömma tanken, tanken släpper hela tiden ifrån sig bensinångor då det inte är ett slutet system. Det är det som luktar mest. Sedan kan du alltid tömma förgasarna (förutsatt att den har förgasare), brukar inte ge ifrån sig så värst mycket ånga men kan ändå lukta lite grann.

Hade full tank, det förklarar saken :3freak tack.
 

Tobias.v.nyberg

Ny medlem
Gick med
11 Oct 2011
Ort
Trollhättan
Hoj
Såld: 1998 Honda CBR 1100 XX. Yamaha XT 1200Z Super Tenere, BMW R1200RT -10
En tallrik med ättika kan ta bort den värsta lukten.
Prova och se om det hjälper.
 

Raderad medlem 61114

Guest
ÅÅHHH!! Kan andra ska jag fan också kunna!!! Om jag plockar bort staketet på balkongen kan jag nog backa till med bakgavelliften på lastbilen och rulla in hojen till vinter :D Blir fan mindre jobb än att jaga vinterförvaring!!!

Tänk va ren hojen kan bli när man får så fin möjlighet att skruva ner hojen, torka rent, och sätta ihop :tuttar:tuttar:tuttar
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top