Orecic
http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
haha denna tråd får mig att undra om ni har toleranta tjejer eller är kroniskt singel
haha denna tråd får mig att undra om ni har toleranta tjejer eller är kroniskt singel
Har den hojen äntligen fått ett nytt och gott hem
Snyggt Rikard!
Har den hojen äntligen fått ett nytt och gott hem
Haha, alla verkar känna till min hoj. Antingen är hojen eller han som byggde den någon form utav legend.
Va fals?
Fin lägenhet med, har du gjort allt själv?
"Once you go black, you never go back" eller hur det nu var Hur som helst, dags att prata ut med frugan
SGS på Lindholmen? Tycker jag känner igen stället.
Varför skulle inte avställningsförsäkring gälla?
Själv föredrar jag att gå ut i garaget och ha lite kvalitetstid med mina leksaker mörka vinterkvällar, kanske knäppa en pilsner ihop med dem och drömma mig till sköna sommarkvällar och kurviga vägar.
Jag är störd för jag pratar nästan med dem.
Pizza-kartong som skydd på parketten....Nice
släpade in min i datorrummet men den åkte ut igen efter några dagar, luktade så mycket bensin(?) där så man kunde inte vara där trots att jag hade fönstret öppet. Bör man göra nåt speciellt med den för att få bort lukten innan man tar in den ?
Den var inte startad på ~2.5 vecka innan jag tog in den. Det var en F800R -10 så den bör ju inte läcka nånting tycker jag. tips mottaget tacksamt...
Du får tömma tanken, tanken släpper hela tiden ifrån sig bensinångor då det inte är ett slutet system. Det är det som luktar mest. Sedan kan du alltid tömma förgasarna (förutsatt att den har förgasare), brukar inte ge ifrån sig så värst mycket ånga men kan ändå lukta lite grann.
Hade full tank, det förklarar saken tack.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|