Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Toyo rekommenderar att man behandlar racing-däck som potatis:
Återigen alltså racing-däck.
Toyo rekommenderar att man behandlar racing-däck som potatis:
Vad Michelin sade på föredraget på Michelins bandag på Gälleråsen var att de fått skrota en lastbilslast med MC-däck som gått till Finland på vintern.Så du hävdar att Michelin gått ut offentligt med att man inte får förvara deras däck i minusgrader?
Märkligt att det inte står med i deras riktlinjer. Eller så har du bara fel men vägrar inse det. Då kan jag inte hjälpa dig.
Oh yes, jag har varit på ett mc-däckseminarium med just Michelin, och där sa dom samma sak, deras racingsulor ska man inte förvara i minusgrader. Så att dom inte nämner det på en sida som förklarar hur man ska förvara bildäck är kanske inte så konstigt? Så, vem är det som vägrar inse vad?Så du hävdar att Michelin gått ut offentligt med att man inte får förvara deras däck i minusgrader?
Märkligt att det inte står med i deras riktlinjer. Eller så har du bara fel men vägrar inse det. Då kan jag inte hjälpa dig.
Om tråden handlade om racedäck så har du rätt.Oh yes, jag har varit på ett mc-däckseminarium med just Michelin, och där sa dom samma sak, deras racingsulor ska man inte förvara i minusgrader. Så att dom inte nämner det på en sida som förklarar hur man ska förvara bildäck är kanske inte så konstigt? Så, vem är det som vägrar inse vad?
TS frågade om vinterförvaring, han har mig veterligen inte skrivit exakt vilken hoj han ska vinterförvara, eller vilka sulor han har på den, så tills vidare är det väl generell vinterförvaring, och då är det väl bra att veta att OLIKA däck ska förvaras på OLIKA sätt?Om tråden handlade om racedäck så har du rätt.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|