Vinterhoj

Majkel

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Xr600 dubbelknas, Bandit 1200
Padde skrev:

Jepp, bakdäcket är "hemmagjort" med biltemas billigaste skruv o mutter. Höll förvånansvärt bra! Men kör man med rostfria så håller dom nog mycket längre.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
farsan hade hittat en hoj idag så vi kunde lika gärna åka o kolla, den va bara typ 500 meter ifrån hans (och mitt) jobb....

En Husqvarna WR 125, en 99a, jääääävligt fin, dessutom inreggad, så det är riktigt landsvägsreggad på 11kW, mkt bra... Hur fin som helst... Den modellen är egentligen ingen lätt motorcykel, utan en offroad, så ramen o fjädring o allt sånt är byggt och avsett för terräng, mkt bra.... Motorn va enligt han på 44 hk.... nån som vet om det stämmer? Lär ligga på drygt 40 iaf.... Somsagt hur fin som helst....

Vad kostade den undrar ni då?.... Det vill ni inte veta.... :gnissla

EDIT: Såhär ser dom ut....
http://www.bikepics.com/pictures/132740/

Last edited:

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Va och provkörde den idag :yoparty

Kört värre, men detta va det värsta jag kört för o va en 125a, kört crossar osv innan med med detta va ju på asfalt, gisses vilken varvvillig hoj!! Gick bra gjorde det med.... sitta upprätt och framhjult va inte längre i marken på tvåan, när jag testade lite....

Grymmt skoj, dock ingenn hoj jag skulle vilja åker mer än ett par mil på, hehe....

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
NSR_Martin skrev:
Va och provkörde den idag :yoparty

Kört värre, men detta va det värsta jag kört för o va en 125a, kört crossar osv innan med med detta va ju på asfalt, gisses vilken varvvillig hoj!! Gick bra gjorde det med.... sitta upprätt och framhjult va inte längre i marken på tvåan, när jag testade lite....

Grymmt skoj, dock ingenn hoj jag skulle vilja åker mer än ett par mil på, hehe....

Ska du köpa den eller ej?

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
H4 skrev:
Ska du köpa den eller ej?
Nu vet jag :D

Grymmt kul hoj... Blev en liten runda på asfalt blandat med grusvägar, dock landsvägsdäck nu så det va lite halt, men ack så kul! Nu blire till o jobba stenhårt för o köpa kläder o däck o grejjer :tummenupp Samma dag som man köper en hoj så är den riktigt nerskitad, precis som det ska va, hehe

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...