NSR_Martin
Vill man så kan man.
Nån som vet om man kan hyra släp i en stad och lämmna i en annan....? Finns det nån som jobbar på det sättet?
NSR_Martin skrev:Nån som vet om man kan hyra släp i en stad och lämmna i en annan....? Finns det nån som jobbar på det sättet?
NSR_Martin skrev:Nån som vet om man kan hyra släp i en stad och lämmna i en annan....? Finns det nån som jobbar på det sättet?
Är du säker på att man kan göra så...?Var hämtas och lämnas objekten
Hyresmannen hämtar och lämnar själv objektet på samma ställe. Enda undantaget från detta är envägsförhyrning av lastbilar mellan Stockholm - Göteborg - Malmö.
Reggade om min från 20 till 11kw. Omregistreringen kostar 380kr men då är det ingen besiktning inblandad utan bara visa papper och åka. Strypningen och intyget kostar ju iofs också. Du lämnar det till en auktoriserad verkstad som utför sådant och får strypningen isatt och intyg i handen. Där jag fick mitt avgasrör pluggat gick det på ungefär 500kr. Kanske dyrare/billigare på andra ställen.NSR_Martin skrev:Vad kostar det då? Ska leta lite på statiol sida...
Hmm, har sökt lite smått utan resultat, nån som har det i huvvet vad det kostar att registrera om en hoj som är registrerad på 20 kW, till 11 kW...??
EDIT:
Är du säker på att man kan göra så...?
Det kostade förövrigt 250 kr för släpkärra med kåpa....
Regbesiktning enstaka ändring = 380kr. Regebsiktning inkl kontrollbesiktning = 600-800kr cirkus. Kolla på www.bilprovningen.seNSR_Martin skrev:Hojen va avstäld med, då måste jag alltså först få intyg på 11 kW, kostar några tusenlappar, sen är det besiktning, vad kostar det då...?
Kanon, det får det ju va värt isf...solitude skrev:Martin.. Det kostar exakt 860 kr med både regbes. och kontollbes.
Strypningen till min gick på 1124 kr.
Good Luck!
NSR_Martin skrev:Kanon, det får det ju va värt isf...
H4 skrev:CRM:en är rätt så mycket snyggare om du frågar mig
själv stegrade jag över med en DT en gång. mycket gick sönderExtreem_ skrev:En Dt skulle inte vara helt fel o busa med i snölandskapet!
Stryktåliga som sjutton dessutom.
Go for Dt - Go for power!
/Mvh Johan
CRM....solitude skrev:Vad är det för hoj du nu hittat?!
NSR_Martin skrev:CRM....
Honda åt folket, för jag vill då ingen yama - ha....
NSR_Martin skrev:CRM....
Honda åt folket, för jag vill då ingen yama - ha....
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |