hehe! får inte du vara med damerna och leka du oxå . jaa en spelkväll skulle nog kanske passa... eventuellt skall jag åka iväg på fredag men inget shingat ännu, annars kan vi vara här.. har ju lite större teve en dig.Vad sägs om spelkväll snart?
Innan jag blir för bra
Tjejkväll hemma hos oss på Fredag,så då skulle det passa mig iaf,dock inte här då!!
hehe! får inte du vara med damerna och leka du oxå . jaa en spelkväll skulle nog kanske passa... eventuellt skall jag åka iväg på fredag men inget shingat ännu, annars kan vi vara här.. har ju lite större teve en dig.
För mycketför mig,klarar inte de Har du flashat din 360 nu då?
PGR 4 kanske hinner komma innan fredag oxå,skall tydligen vara grymt bra
hehe! får inte du vara med damerna och leka du oxå . jaa en spelkväll skulle nog kanske passa... eventuellt skall jag åka iväg på fredag men inget shingat ännu, annars kan vi vara här.. har ju lite större teve en dig.
Haha livsfarligt! . Jomen visst, pimpa mitt xbox360 i lördags. rena rama julafton känns det som, fattar inte att jag gjort det tidigare .För mycketför mig,klarar inte de Har du flashat din 360 nu då?
PGR 4 kanske hinner komma innan fredag oxå,skall tydligen vara grymt bra
Självklart barbiedockorna och du är så välkommnaFår jag ta med mig barbiedockorna och komma efter ponnyridningen som pågår till 20.20?
Haha livsfarligt! . Jomen visst, pimpa mitt xbox360 i lördags. rena rama julafton känns det som, fattar inte att jag gjort det tidigare .
Opps söndags var det, hmm det där med spel ordnar sig .Söndags menar du vaah skit samma,bra gjort!
Vem kan nu fixa spel? Har inte sån brännare
Blir det lite spelkväll hos dig på fredag då?
Opps söndags var det, hmm det där med spel ordnar sig .
Ja spelkväll här på fredag!
Nu har man sålt iväg transalpen fy faan va skönt att bli av med den.
Så nu börjar allvaret att börja bygga om trx:en till något egetstuk...
Nu har man sålt iväg transalpen fy faan va skönt att bli av med den.
Så nu börjar allvaret att börja bygga om trx:en till något egetstuk...
Blir bra det, ta med dig bärs + handkontrollen och några spel förstås. Har inte hunnit ordna några nya men snart så .Spelkväll imorgon fredag(hos Nitro)
Kommer över runt sju hugget,blir det bra?
Blir bra det, ta med dig bärs + handkontrollen och några spel förstås. Har inte hunnit ordna några nya men snart så .
gör en jordfräs av den vetja
Blir det safiren i morgon så kan vi ju fnula på lite idéer över några öl
Alltid skönt att göra sig av med bekymmer. =D
Hur gick det med backspegeln förresten? fick põjkvaskern köra med cykeln, och viktigare ändå, togs kortet?
Du ska få tillbaka backspegeln! Å körkortet har han i handen..
brabra några stycken blir viNitro : Jag kommer ikväll. Skall hämta tanten vid tåget 21, så strax efter det nån gång dyker jag upp.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|