Tack för en trevlig kväll igår grabbs!
Spelkväll å bärs,nice
Kvällens bästa spel,helt klart Project Gotham Racing 4
Haha"- Ska vi köra emot varandra?
-Nej, jag är kissnödig"
vinterskoj det måste vara att byta hoj, http://www.sporthoj.com/annonser/?id=9739
Nu känns det som det är klart med åkandet för i år,,, så får vi ses inomhus och då tänkte jag då närmast på krogen.
Den 24 nov på Villa Sandhem spelas det blues och dricks öl och då kan vi ju typ avsluta säsong, det går även äta också om intresse finns.
Fyll på listan.
WEST-Raoul
Vad sägs om en fika på Sultans idag vid 15:00?
Vi blev några stycken tillslut,trevligt
Det var Jag,Flizan,WEST,1LiterDuckEater,Sanyi,Fritz,S.Westlund,MarcusKarlsson å Tveed
Detta vill jag kalla vinterskoj,, jag ska på kurs i helgen och lära mig skjuta pistol
knäck den, den som kan
Jag kan redan skjuta pistol (Glock 17)... Och AK5... och KSP58... och AK5B (kikarsikte)... och AK5C (granatkastartillsats).
Men bräcka dig med några begeistrande planer för nästa vecka kan jag tyvärr inte. =D
Detta vill jag kalla vinterskoj,, jag ska på kurs i helgen och lära mig skjuta pistol
knäck den, den som kan
Bara för att vara värst så sköt jag pistol innan du var byxklåda
Kurs, vart då? och vad får ni skjuta för pickadoller, nåt kul eller 22:a? 9mm och uppåt är riktigt kul, känns lite när man skjuter. får du läge så prova en 44:a men håll i den för den sparkar rätt bra
Jag kan redan skjuta pistol (Glock 17)... Och AK5... och KSP58... och AK5B (kikarsikte)... och AK5C (granatkastartillsats).
Men bräcka dig med några begeistrande planer för nästa vecka kan jag tyvärr inte. =D
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|