Har du problem med att läsa texten på din Diarré-lur? Korta sammandrag skrev jagLånga kvällar du har, varje race är väl iallfall 50 minuter?
Har du problem med att läsa texten på din Diarré-lur? Korta sammandrag skrev jagLånga kvällar du har, varje race är väl iallfall 50 minuter?
BMWs fabriksteam har nu avslutat sin Eastern Creek-test på sin nya ljuddämpare till i år, tänk om man kunde köra med en sån tuff short-pipe i Sverige
Är det silvertejp de har använt för att tejpa fast mattan i golvet? Isåfall är
det nog första gången jag sett att silvertejp har använts synligt i en MotoGp depåbox
Verkar som att Ducati är sämsta hojen i MotoGP fältet idagsläget. Tror att Stoner tar titeln i år om han håller sig på hjulen.
Bra, då behöver vi inte kolla den här säsongen. Aoyama MotoGP-mästare 2011! Grattis!
Hmm... Randy är med på 3 av bilderna ovan... jag reagerade på att han
hade olika hjälmar på alla bilderna, men ser nu att på den ena bilden
är det inte Shark, utan en X-lite hjälm, och Alpinestars ställ
med mycket rött i... Vem e det? Det är på Randys hoj nämligen??
Har den inte alltid varit det? Det är väll igentligen bara Stoner som aldrig insett det...
Är det du eller jag som börjar bli senilSpies kraschade på det tredje varvet och totalkvaddade en hoj.
Tyckte det behövdes en uppdatering av fakta i fallet. Tredje varvet var lite tidigare än vad de första rapporterna gjorde gällande. Tyckte mest det var kul att det var så tidigt.Är det du eller jag som börjar bli senil
EDIT: Det är du
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=5068896&postcount=108
Jag blandade nog ihop det du skrev tidigare med sånt jag läste på andra sajter under dagen så vi är nog lite senila båda tvåTyckte det behövdes en uppdatering av fakta i fallet. Tredje varvet var lite tidigare än vad de första rapporterna gjorde gällande. Tyckte mest det var kul att det var så tidigt.
Fast senil börjar jag säkert bli, eller?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |