Acrapovic-märke.Yamma nu me Acra-rör..nytt?
Ska man märka ord är det en fördel om man kan stavaAcrapovic-märke.
Acrapovic-märke.
Avgassystemet lär knappast vara ihopsvetsat i samma fabrik som gjorde slip on-dämparen till Leffes Gixxer.
Var inte för säker på det. Akrapovic gör de facto avgassystem till flera tillverkare både i SBK och GP-VM så det kan mycket väl vara de om har tillverkat det, i samma fabrik som slip-onet till Jörgens Gixxer.Acrapovic-märke.
Avgassystemet lär knappast vara ihopsvetsat i samma fabrik som gjorde slip on-dämparen till Leffes Gixxer.
Akrapovic har för övrigt ett av de största lagren av titan i världen.
Kul tanke, kanske är det så, men jag vill tro att fabrikerna sätter en heder i att tillverka det mest själva till sina GP-prototyper.Var inte för säker på det. Akrapovic gör de facto avgassystem till flera tillverkare både i SBK och GP-VM så det kan mycket väl vara de om har tillverkat det, i samma fabrik som slip-onet till Jörgens Gixxer.
Nja, nog för att de säkert böjer till ett och annat avgasrör till motorcyklar, men det är ju ganska små grejer. Jag tänker på de som sätter ihop lite större grejer, nog måste de ha större lager. Och grossisterna.Akrapovic har för övrigt ett av de största lagren av titan i världen.
Fan, jag hade hoppats att Hayden skulle lyfta av att ha Rossi som teamkompis. Är det här vad vi kommer få se och höra 2011...?!
”Obviously, being off the pace isn't how you want to start the first official test...”
Det får du gärna tro men det stämmer inte. Akrapovic bygger system till flera av teamen i toppen. Har läst om det i flera olika artiklar, vet inte status på GP-teamen idag dock.Kul tanke, kanske är det så, men jag vill tro att fabrikerna sätter en heder i att tillverka det mest själva till sina GP-prototyper.
Jag sa inte att de hade det största lagret utan ett av de större. Det var en strategi de hade att ha eget titan på lager av diverse orsaker.Nja, nog för att de säkert böjer till ett och annat avgasrör till motorcyklar, men det är ju ganska små grejer. Jag tänker på de som sätter ihop lite större grejer, nog måste de ha större lager. Och grossisterna.
Kul tanke, kanske är det så, men jag vill tro att fabrikerna sätter en heder i att tillverka det mest själva till sina GP-prototyper.
Updated: 17:00 Local Time
1 Simoncelli M.San Carlo Honda Gresini2:00.757
2 Lorenzo J.Yamaha Factory Racing+0.088
3 Dovizioso A.Repsol Honda Team+0.188
4 Spies B.Yamaha Factory Racing+0.245
5 Stoner C.Repsol Honda Team+0.355
6 Pedrosa D.Repsol Honda Team+0.484
7 Aoyama H.San Carlo Honda Gresini+0.596
8 Hayden N.Ducati Marlboro Team+0.777
9 Edwards C.Monster Yamaha Tech 3+0.894
10 Rossi V.Ducati Marlboro Team+1.085
11 Barbera H.Mapfre Aspar Team+1.273
12 Capirossi L.Pramac Racing Team+1.300
13 Puniet R.Pramac Racing Team+1.402
14 Abraham K.Cardion AB Motoracing+1.888
15 Crutchlow C.Monster Yamaha Tech 3+1.960
16 Elias T.LCR Honda MotoGP+2.159
17 T.Yamaha Test Team+2.208
18 Akiyoshi K.HRC Test Team+2.695
19 T.Yamaha Test Team+2.864
20 Aoki N.Rizla Suzuki MotoGP+3.943
Updated: 17:00 Local Time
1 Simoncelli M.San Carlo Honda Gresini2:00.757
2 Lorenzo J.Yamaha Factory Racing+0.088
3 Dovizioso A.Repsol Honda Team+0.188
4 Spies B.Yamaha Factory Racing+0.245
5 Stoner C.Repsol Honda Team+0.355
6 Pedrosa D.Repsol Honda Team+0.484
7 Aoyama H.San Carlo Honda Gresini+0.596
8 Hayden N.Ducati Marlboro Team+0.777
9 Edwards C.Monster Yamaha Tech 3+0.894
10 Rossi V.Ducati Marlboro Team+1.085
11 Barbera H.Mapfre Aspar Team+1.273
12 Capirossi L.Pramac Racing Team+1.300
13 Puniet R.Pramac Racing Team+1.402
14 Abraham K.Cardion AB Motoracing+1.888
15 Crutchlow C.Monster Yamaha Tech 3+1.960
16 Elias T.LCR Honda MotoGP+2.159
17 T.Yamaha Test Team+2.208
18 Akiyoshi K.HRC Test Team+2.695
19 T.Yamaha Test Team+2.864
20 Aoki N.Rizla Suzuki MotoGP+3.943
Är det inte fan så vasst att en "vemfanärdet"-människa (Abraham) efter ett par dagar ligger 1,8 sek efter de bästa???
Framförallt är det väl en rejäl nagel i ögat på dem som anser att han inte har något där att göra bara för att pappsen (som äger Brno-banan) står för slantarna.Är det inte fan så vasst att en "vemfanärdet"-människa (Abraham) efter ett par dagar ligger 1,8 sek efter de bästa???
Med hela 16/100.Spisen stekt igen
Markera hela listan ner till och med "More results" på www.motogp.com, klipp ut och klistra sedan in så följer allt medHur lyckas ni få fram hela listan? Hittar bara top 11 på startsidan, sen under resultat så uppdaterar de inte förräns långt senare...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|