Finns ganska mycket att läsa om "Superquadrata". Senaste Motorrad hade en artikel om den bland annat. Pratas ju om runt 200 kusar i en överkvadratisk tvin... Den som lever får se men kolfiberramen för gatmodellen vet i fan. Kommer ju att kosta sjukt med pengar.
För övrigt kommer Ducati vara väldigt hjälpsamma till teamen i WSB, bara det att de inte kommer ha ett eget fabriksteam som jag fattat det.
Åter till ämnet så tror jag också detta är Hondas år. Hondorna var väldigt vassa även i fjol dock hade ju Pedrosa lite svårt att plocka fram toppformen hela tiden, som vanligt.
Stoner är, när det går hans väg, en otrolig förare men när han plogat sandfållan en gång blir han osäker och långsammare. Han har ju ett ganska bra plogrekord hos Honda sedan innan...
Personligen som Ducati-fanboy hoppas jag ju på Rossi men jag tror inte han har något att hämta i år, kanske nästa. Men han håller ju inte hur länge som helst heller.
Lorentzo tycker jag inte om, han verkar dryg, så jag hoppas Spies gör en överraskande manöver och plockar ner honom ett par pinnhål i Yamahastallet.
Utöver det tycker jag de ska förbjuda all elektronisk skit på hojarna så man verkligen får se vem som hanterar en MC bäst.