fast det kan ju inte vara anledningen - lika för alla ju.Shakey skrev nyss på Twitter att det var 20-minuters pass och att han bara hann 30 varv på en hel dag. Inte optimalt för pojkarna på den här nivån när det är lite mer än ringrosten som ska borstas bort.
Har ingen koll på de andra men Shakey är ju "ny" på sin hoj.fast det kan ju inte vara anledningen - lika för alla ju.
Red Bull MotoGP Rookie Cup är och kör tester nu på Estoril. Man har haft dåligt väder igår och idag. Så inte så mycket kört av förarna.
Är det någon svensk med i år?
Märkligt resonemang att en förare kan dominera på grund av materialet när 2-3 andra förare sitter på samma grejer.Men jag kan redan nu se en repris av 2007 framför mig, dvs att Stoner dominerar och att det beror till stor del på hojen.
Märkligt resonemang att en förare kan dominera på grund av materialet när 2-3 andra förare sitter på samma grejer.
Känns lite som första dagen i miltärtjänsten när man fick grejor. Inte så roliga saker man fick där dock
Tror jag kunnat uppbåda lite mer enusiasm om det varit som på bilden istället hehe.
Moto Gp Test March 13-14 Losail, Qatar!!
Inga tider??
Dom ska väll köra nattpass även på dom träningarna. Så vi får väll vänta tills det blir mörkt innan det börjar finnas några tider.
Stoner klarar inte av att dominera om han inte sitter på den bästa hojen, som tex Rossi kunde (läs Yamaha 2004).Märkligt resonemang att en förare kan dominera på grund av materialet när 2-3 andra förare sitter på samma grejer.
Suzuki satsar som vanligt på förare i MotoGP-täten.Hopper på plats i Qatar!!
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari