MickeZX7R
Posör
Övre eller nedre, bilduppladdningen skalar tydligen till nån std-bredd.
- Nedre (35x190)
Övre eller nedre, bilduppladdningen skalar tydligen till nån std-bredd.
Så spännande, nu blev jag faktiskt nostalgisk som är gammal grafiker sen stenåldern. Har länge funderat på tvättråd till min MINI John Cooper Works. Det ska vara instruktioner som ”Ej maskintvätt” och ”Endast handtvätt” med mera men jag har absolut ingen lust att sitta och rita symbolerna, jag har allt i huvudet men att få ner det på papper är en annan sak (läs skitless på yrket). Men jag återkommer till dig när jag fått tummen ur.
PS, jag tycker också att den mindre ser bra ut.
Jag har mjukvaror så jag kan ordna med vektorer, urstansade så klart. Som du skriver, enklast är väl att hitta symbolerna på nätet, men det ska vara en MINI i symbolen, inte nån folkabubbla eller Volvo etc.Leta upp symbolerna på nätet, gärna eps eller annan vektor så är det bara lite pill att få till och skära ut, men linjer bör vara 2-3 mm som smalast för att det ska funka.
Iofs så går det bra med vilken bildfil som helst men det tar en d*la tid att få till nåt.
Kombo två färger
Svarta monterades först, såpvattnade lite grann och lät det vita glida in (läge för missuppfattning ), torka 1h och sen av med monteringstejpen.
View attachment 447914
Utökat lite, skaffade en snikpress för textila tryck.
View attachment 448966
Konstigt nog så funkade det bra på första skottet.
Vilken och var inhandlad?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |