Virago 535

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
kajlyl skrev:
Håller med! och hänvisar delvis till gsx1100r's inlägg Där finns nämnligen målgruppen gubbar på 50+ :D

Så om en 30-35år när jag inte klarar av en sporthoj så kommer jag säkert vilja ha en :rolleyes:
Din lille snorläpp, du är inte ens 20 bast och redan tjockare & långsammare än mig, när du är +40 så kommer du att sakna bingolotto.

(dessutom har du ingen hoj & det är nog bäst så :tungan )

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
kajlyl skrev:
Håller med! och hänvisar delvis till gsx1100r's inlägg Där finns nämnligen målgruppen gubbar på 50+ :D

Så om en 30-35år när jag inte klarar av en sporthoj så kommer jag säkert vilja ha en :rolleyes:

Om du skulle haft en mer gedigen MCutbildning så skulle två saker hända;
1. Du skulle uppskatta en stilren 535.
2. Du skulle inte klota så förbannat.
3. Du skulle sluta hänga på Zatzy.
4. Du skulle flytta till Stockholm.

Bildbevis kommer, min farsa som bor i Värmland har mina garagenycklar men såfort posttjänstemännen får lite rotation på sina feta rövar så ska jag ner och klippa ett par bilder. Jag lovar.

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Guldpilen skrev:
Hehehe.
detta var ju kul.
Förstår att det är kull att gör aåtlöje av lite customs.

Men förhpnningsvis får ni konkurans i sommar av Triumphs nya "custom".

en riktig killer vid rödljuset om inte fel gubbe sitter bakom styret

Rödljus? Du menar köra rakt fram en liten bit för att sedan stanna? Verkar kul, har sett många customtomtar pyssla med just det.

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Inte för inte som ett av den kända världens kraftfullaste preparat namngavs efter denna hojen. Liten lätt omskrivning/kastning med bokstäverna men inte för mkt och vipps, en Succé av sällan skådat snitt :tummenupp

Edit:

Twinner, du är på god väg iaf med Aprilian... Jag menar, du kör iaf twin. Spara o gneta lite till så har du snart råd att byta upp dig till en sällsynt maskulin (mean)maskin :D

Last edited:

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Hängde (nästan iaf) samma tider som dig trots ca 100hk mindre :7peta

soppatorsken skrev:
Om du skulle haft en mer gedigen MCutbildning så skulle två saker hända;
1. Du skulle uppskatta en stilren 535.
2. Du skulle inte klota så förbannat.
3. Du skulle sluta hänga på Zatzy.
4. Du skulle flytta till Stockholm.
Vad har du för mc-utbildning om jag får fråga? :va

Jag har KK och RR-Licens, vad finns det mer för nått kul man kan göra (intresserad)

1. Hmm gillar lite maffiga glidare med mkt vrid, V-maxen är en dröm... men att jag skulle väja en 500cc(?) tvivlar jag på
2. Hahaha... kanske det, vem vet :p
3. Mitt motor intresse är brett... presis som ditt(?)
4. Trevlig stad, men jag trivs i skaune :yoparty

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
hållundan skrev:
äsch, åtlöje å åtlöje.... så illa är det väl inte =)

Beträffande triumphs nya "custom" är den nog en riktig killer.... :rolleyes:

:hej
Varför de himlande ögonen? 2.3 liters trippelmotor med ett vridmoment på 200 Nm redan vid 2 500 varv gör den nog faktiskt till en killer vid rödljusen :yoparty sen kan man ju iofs beklaga att det är en custom-hoj, men den ser ändå rätt hård ut för att vara en custom, inte mycket skinnfransar och små skinnväskor på en sån hoj.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
sgtpepper skrev:
Varför de himlande ögonen? 2.3 liters trippelmotor med ett vridmoment på 200 Nm redan vid 2 500 varv gör den nog faktiskt till en killer vid rödljusen :yoparty sen kan man ju iofs beklaga att det är en custom-hoj, men den ser ändå rätt hård ut för att vara en custom, inte mycket skinnfransar och små skinnväskor på en sån hoj.

Äsch, det var DEN han menade... trodde han snacka om thunderbird eller va heter den?!
2,3 liter är faktiskt lite respekt ändå.... för raktframracing.... om det är sköj vet jag inte... =)

btw vill jag ha en S3...

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
hållundan skrev:
Äsch, det var DEN han menade... trodde han snacka om thunderbird eller va heter den?!
2,3 liter är faktiskt lite respekt ändå.... för raktframracing.... om det är sköj vet jag inte... =)

btw vill jag ha en S3...

Hehe, jag tror att det var den han menade i vart fall. Jag vet inte heller om det är skoj, jag har aldrig kört en custom, men om jag var tvungen så skulle jag i så fall välja den eller en V-max eller liknande, det måste kännas lite speciellt med så jävla mycket vridmoment!! Nackdelen är väl att det just är vid rödljusen som dom funkar, börjar vägen svänga så antar jag att de 330 kilona börjar märkas en aning :).

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Caffe skrev:
Inte för inte som ett av den kända världens kraftfullaste preparat namngavs efter denna hojen. Liten lätt omskrivning/kastning med bokstäverna men inte för mkt och vipps, en Succé av sällan skådat snitt :tummenupp

Edit:

Twinner, du är på god väg iaf med Aprilian... Jag menar, du kör iaf twin. Spara o gneta lite till så har du snart råd att byta upp dig till en sällsynt maskulin (mean)maskin :D
Den finns även som 250 om man inte vågar komma ur garderoben, med raka rör låter den asfett, billig försäkring och brudarna dreglar när dom hör mullret av twinhojar.

Vastrix

Påställd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800
GSXR1100R skrev:
Den finns även som 250 om man inte vågar komma ur garderoben, med raka rör låter den asfett, billig försäkring och brudarna dreglar när dom hör mullret av twinhojar.

Finns till och med en 125a också. 11000rpm på en 125 custom, det är det ända rätta!

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
eisbaer skrev:
Det är en jävligt potent endurohoj.
Ja den ultima räcer, enduro & långfärdshojen helt enkelt, det finns en uppsjö av endurokittade 535:eek:r i Tyskland, där kan man även hitta 535 Strazze Kampfer :yoparty
Råa byggen gjorda av stenhårde bikers som vet vad dom vill ha.

Bifogat

• BikerKen.jpg
    BikerKen.jpg
    11.4 KB · Visningar: 78

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
Vastrix skrev:
Med tanke på att det är en 125a så borde den ju varva nått o den stilen...

Data

13 hk vid 10000 rpm
8 nm vid 7500 rpm

mullret uteblir nog :gnissla

fast den groteskaste japanglidarn måste väl vara:
00drifter80001.jpg

:arsele :zpy :gråta

Last edited:
Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...