Linux fungerar också fint.majtii skrev:Enda som funkar (möjligtvis Nod32 då).
Linux fungerar också fint.majtii skrev:Enda som funkar (möjligtvis Nod32 då).
bäst i fäst!!!morlock skrev:Kaspersky Antivirus
fwk skrev:Det är nog du som har viruset, prova att köra en fullständig avsökning på datorn så ska du se att du nog hittar det på fler ställen.
Uppdatera din virusdefinition först så du har den senaste.
tror att det är sporthojs cokkie som uppfattas av norton som intrång ...... nårtån suxx!!!Lotta skrev:Jag har fan inget virus!!! Lite snorig bara......Inget smittsamt
Skämt å sido. Så fort jag loggar in på SH så kommer det upp att min dator har varit utsatt för attackförsök, intrång från Sporthoj, eller något sådant.......
Håller med, Norton är virusUnidoc skrev:kan tipsa om Nod32,det är ett mkt bra virus program.
Lotta skrev:Jag har fan inget virus!!! Lite snorig bara......Inget smittsamt
Skämt å sido. Så fort jag loggar in på SH så kommer det upp att min dator har varit utsatt för attackförsök, intrång från Sporthoj, eller något sådant.......
Nitrous skrev:Jo såphoj.com är inställt så att den hackar sig in på din dator, snor allt som är mc-relaterat och vips så behöver inte du dela med dig av dina mc-bilder m.m. för det är redan rippat
Eureka skrev:Virus va är det ?
/OSX
morlock skrev:Bilden som ligger i din cache är smittad, inte den på SH.com, töm cachen och surfa på som vanligt.
Niklasinorr skrev:Mera Mac...
Egenskaper i webläsaren och "rensa cache" eller liknande. Det går även att köra en diskrensning på C: för att ploca bort "temporära internet-filer."SirDave skrev:ok, är helt värdelös på datorer.. så hur tömmer man cachen?
Swedie skrev:har kört en check på den och det är inget fel filen som ligger på servern.
Jag har iofs ett gratisprogram som kollar virus och det kanske inte tar allt, men det borde ta högrisksvirus som ovan program tagit.
Någon annan får gärna testa filen. Medlemmar i fråga är PGH. Besök hans Profil.
C.K skrev:
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |