sandstream
Guest
Vem vill skriva ett virus som drabbar 27 personerEureka skrev:Virus va är det ?
/OSX
Vem vill skriva ett virus som drabbar 27 personerEureka skrev:Virus va är det ?
/OSX
piece skrev:Internet Expoler är inte kompatibelt med alla webstandarder därav problemen.
Kör OSX eller Linux så löser det sig
C.K skrev:
Swedie skrev:har kört en check på den och det är inget fel filen som ligger på servern.
Jag har iofs ett gratisprogram som kollar virus och det kanske inte tar allt, men det borde ta högrisksvirus som ovan program tagit.
Någon annan får gärna testa filen. Medlemmar i fråga är PGH. Besök hans Profil.
Bildfilen i sig kan inte sprida sig vidare men visst kan den vara infekterad av virus, rätt nyligen hade Windows problem med virus i BMP-filer som aktiverades när man kollade på dem. På så vis kan man lägga virus i många filformat som inte kan propagera själva men kan skada viewern i det här fallet.philsson skrev:Ni som är mindre dumma borde veta att bildfiler inte kan infekteras av virus förutom i linux och då utesluts .gif.
där ser man..Neutral skrev:Bildfilen i sig kan inte sprida sig vidare men visst kan den vara infekterad av virus, rätt nyligen hade Windows problem med virus i BMP-filer som aktiverades när man kollade på dem. På så vis kan man lägga virus i många filformat som inte kan propagera själva men kan skada viewern i det här fallet.
philsson skrev:där ser man..
Eureka skrev:Självklart
Mr Mac skrev:Grr snacka om dataporr! Själv ligger jag i soffan med min Powerbook på magen och det är när man läser sådana här trådar som valet att switcha känns mer och mer rätt. Virus, krascher, strulande codecs och drivrutiner m.m. är inget jag saknar direkt... Det enda problemet med Mac är att det är lätt att bli helt hjärntvättad av Applekulten. Själv har jag varit tvungen att skaffa iPods till både mig och tjejen och även en iBook till henne. Nu står en iMac med front row högst på önskelistan, frågan är bara hur det ska gå ihop med mc-köp...
philsson skrev:Ni som är mindre dumma borde veta att bildfiler inte kan infekteras av virus förutom i linux och då utesluts .gif.
du hittade verkligen rätt tillfälle för kommentaren. Men det har faktiskt varit så att jag fått lära mig det på plugget. Går IT nämligen men som sagt.Ukiwaza skrev:Citat:"Bättre att vara tyst och låta folk tro att man är en idiot -
än att öppna munnen och låta dem få det bekräftat.."
morlock skrev:Kaspersky Antivirus
Absinthe skrev:Finns ju nått slags onlinevirus search också.. men minns inte vad sidan hette!?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|