Visa antal inlägg?

Ska antalet inlägg man gjort visas?


  • Antal röstningar
    0

Arctic#1

www.saltdalmc.com
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Norge
Hoj
Kawasaki Zx6R
Det går ju at skriva datumet man blev medlem, men inte antal inlagg i avataren? det sager ju nåt om hur lange man har varit fan av sporthojar??
 

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
För farligt..
Arctic#1 skrev:
Det går ju at skriva datumet man blev medlem, men inte antal inlagg i avataren? det sager ju nåt om hur lange man har varit fan av sporthojar??
Jag var fan av sporthojar långt innan jag joinade här :)

Typ sådär 10-12 år innan. :tungan :)
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Nej för fan, det ger ju bara bevis för chefen hur lite man hade att göra på jobbet :rolleyes:
Men nej, det finns alltför många som tror att 40000 inlägg är någon sorts respekt. Ungefär som att tro den som pratar mest är vettigast :3freak
 

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Hojlös =/
Röstade Ja. Men det behöver inte prompt vara en "exakt" räknar som visar att mor|ock gjort 103 st inlägg, räcker med en XX+ räknare med en -logaritmisk stege; 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10+,50+,100+,500,1000+,2000+ etc.

Har sett i andra forum där det finns en barometer över vad en medlem engagerar sig i för kategorier. Svänger den till höger hänger medlemen mest i en form av kategorier (MC-relaterat?) och svänger den till vänster hänger densamme i exempelvis mest OT och dyl.
En kombination av de både kan ge en relativt rättvis bild av hur "kunnig" någon är.

kan kanske vara något? exempel -> http://www.dvdforum.nu/forum
 

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
morlock skrev:
Har sett i andra forum där det finns en barometer över vad en medlem engagerar sig i för kategorier. Svänger den till höger hänger medlemen mest i en form av kategorier (MC-relaterat?) och svänger den till vänster hänger densamme i exempelvis mest OT och dyl.
Inläggsräknare är jag negativ till, men ditt exempel med en "barometer" vore ju faktiskt ascoolt om det gick att implementera, då kunde man se om personen ifråga är en OT-person eller en som hänger i MC-forumen. Jag röstar på en barometer! :)
 

sandstream

Guest
[OT]Gissa vem som heter FarbrorBarbro på det forumet :D [/OT]
 

MikkE

Guest
Det tycker jag inte. Vad spelar det för roll egentligen om man har 100 inlägg mot 1000? Man är väl inte sämre för det?
Tror dock att jag råkade kryssa i JA, knasigt
 

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Hojlös! :(
morlock skrev:
Röstade Ja. Men det behöver inte prompt vara en "exakt" räknar som visar att mor|ock gjort 103 st inlägg, räcker med en XX+ räknare med en -logaritmisk stege; 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10+,50+,100+,500,1000+,2000+ etc.

Har sett i andra forum där det finns en barometer över vad en medlem engagerar sig i för kategorier. Svänger den till höger hänger medlemen mest i en form av kategorier (MC-relaterat?) och svänger den till vänster hänger densamme i exempelvis mest OT och dyl.
En kombination av de både kan ge en relativt rättvis bild av hur "kunnig" någon är.

kan kanske vara något? exempel -> http://www.dvdforum.nu/forum

En barometer låter ju heltskönt! Hade varit kul att se vart alla hänger! Swedie, går det att fixa?
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top