nu får kontokortet arbeta i vinter,, mycket kul man kan hitta på Ebay...
ha ha,, den där spriten,, då får du se ivår då
Nu har man kört Lucia körningen runt i Visby innerstad.
Ja kände mig ju lite ensam då jag var den enda sporthojen bland dom som va där, men nu har man gjort det och kommit hem hel.
19 hojar tror jag att dom sa att det va...
hehe vet hur det känns. inte för att min e så sportig men ändå. var inte så många sporthojar när jag körde på nationaldagsrundan. men var kul ändå. åkte t.o.m. ner till Lojsta slott med smc och då var man väldigt ensam sporthoj.
något jag har glömt göra är att klaga på alla nya hastigheter. urk vad trist med att alla vägar är typ 80 nu. är väl bara Bro rakan och toftavägen som fortfarande är 90. eller är det någon som kan rätta mig. och jobbigt det har blivit till Vibble nu. är juh alla hastighetsgränsermatt hållla reda på
Finns bara 3 st 90-vägar kvar på ön nu. Den vid Tofta, Visby mot Roma samt vid Lärbro norröver mot Fårösund.
Men så vitt jag vet så finns det ingen hastighetsbegränsning på Bro-rakan
Tjena alla Gotlandsbor, jag tänkte bara kolla lite hur pass mkt ni kör? är själv från Stockholm men har sommarställe på ön Nu lär det kanske inte köras så mkt såklart, men mot sommaren antar jag det är full rulle! Skulle vara kul om något arangeras sen i sommar, typ en en "guidad" tur bland alla vägar ni från ön kan visa på och rekomendera i princip. Kanske vägar utan så mkt turister (om nu sånt finns)
Har atm 125 kort, men både ny båge och tungt kort kommer nu på våren. så vore sjukt kul att sammåka med lite folk där, sånt är alltid kul
har även en bror som också fixar tung mc från lätt, så vi blir iaf 2 st som kommer åka runt å göra gotland osäkert ;p
Nästan överallt är det najsa hojvägar
Jag siktar på ny hoj till sommmaren och jag kör nästan varje dag de e väder för det.
Bara att skrika till så ordnar vi en fin tripp.
Nya hastigheter... gäller det även mc? Trodde alla hastigheter var till bilar...
Du får väl haka på till ringen någon gång då oxå! Så grymt kul!
Jag vill oxå ha vår/sommmar/värme!!! Kliar i fingrarna att köra hoj nu. Vintern är allllllldeles för låååååång!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|