som fan!! torrgasat i förrådet som en jekla idiot ida
hehe.. kan inte vänta på att få rulla ut första gången med nya bågen Måste fixa uppkörning för tung bara, jävla idé med ett till mc kort kan man tycka när man redan har ett för lätt mc innan.. samt bil
Se nu till att gå in och boka riskutbildningen oxå. Har du inte gjort den får du inte köra upp även om du haft lätt kort innan. Vad jag hörde härromdagen så var det redan lite kö på den kursen vid Gotlandstrafikskola.
Det var konstigt att det var kö, för på den mc skolan jag pratade med sa dom att man inte fick boka risk1 och 2 förns man har börjat köra på en mc skola.. ;0
jävla mc kort, fan va jag hatar det.. ge mig det förbannade kortet nu, har ju förfan redan tagit ett mc-kort och ett bilkort innan. KUKsverige
Besiktning om en timma... tror ni de provkör cykeln då?? Haha...
Men måste du köra på skola om du redan har lätt?
Vilken skola har du pratat med?
Tar hit hojen i början på juni så i sommar ska jag väl försöka ansluta till nån av era samkörningar.
Jag joinar gärna någon samåkning i sommar om jag får Tänkte försöka dra upp bågen till sommarstället och sen spendera någon månad eller två där, så det borde väl gå att klämma in sig någonstans kanske?
Onsdagar 19:00 Slitevägen, Shell macken?KLART du får! Alla får hänga på! Ju fler som kommer desto roligare. Dessutom är det så att det är ju sällan alla kan komma samtidigt.
Är det någon som sedan inte vet vart vi samlas så skicka ett pm till mig så kan jag förklara närmare.
Onsdagar 19:00 Slitevägen, Shell macken?
KLART du får! Alla får hänga på! Ju fler som kommer desto roligare. Dessutom är det så att det är ju sällan alla kan komma samtidigt.
Är det någon som sedan inte vet vart vi samlas så skicka ett pm till mig så kan jag förklara närmare.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|