Tobbers;4164600 LillOlle kommer nog med då oxå så jag får väl köpa ett par backspeglar tills dess:D[/QUOTE skrev:lugnt du ser bara min rygg ändå
klart jag är på iallafall.
Tobbers;4164600 LillOlle kommer nog med då oxå så jag får väl köpa ett par backspeglar tills dess:D[/QUOTE skrev:lugnt du ser bara min rygg ändå
klart jag är på iallafall.
Grattis!!
tackar..känns riktigt bra..blev ett par mil igår eftermiddag
ha de gott
Någon måste ju ta tag i saken. Har kört hoj i 6 år men tråkigt med onstagsåket med "Gubbarna" därav la jag in denna tråd.
Hoppas att det blir några fler iaf.
Tänk gärna ut en väg som man kan åka som gärna är kurvig mm.
Någon som vet om det finns nån liten öde raka/större parkeringsplats på ön där man kan lajja lite ostört?
kanske ica maxi parkeringen efter stängningstid? Fast vid närmare eftertanke kanske det är massa stolpar och skit ivägen.
Annars har du ju brorakan, den är ju egentligen relativt öde med undantag för en och annan bil.
Fan det står helt still...
nu vet jag! Vid ishockeyhallen i visby! bakom rävhagens ridskola, ett helvete har jag haft där med att lära mig backa med hästtransport men där är du garanterat ensam såhär års iallafall!
Jan antar att man för lite mer oväsen med skrevraketer än med backa med släpövningar så Jag är ute efter en lite mer öde plats för allas trevnad.
Ja som jag sa, du är relativt ostörd därute, vad jag ville säga med att jag backövade där är att det finns gott om svängutrymme.
Fint. Får ta att kolla upp stället då.
ännu mer ostörd blir du där transportgymnasiet har sina backövningar ute vid skarphäll. Vet dock inte hur bommat det är där men det såg ut som att det fanns en sidoväg in på hitta.se
Lundbygatan!
Varför inte köra ut på P18 och köra där. Finns gott om utrymme och inte någon som störs.
Kör ut vid bilcity rundellen mot tofta sedan svänger du av första avfarten till vänster. Kör sedan in höger när du innan du når husen, sedan bara rakt fram och då ser du hela planen du kan köra på.
Sedan finns det fler pnaner där nere med olika storlekar på. Plats för mycket lek....
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|