Samling vid Shell-rundellen kl 19.00 idag den 13maj. Alla är välkomna... (OBS ej mopeder eller TRX:er)
F-n.... Tyckte det gick lite väl fort idag därav jag vek av. Jag kommer iaf inte i fortsättningen köra så fort. Mer kurvor och lägre fart.
Bara så ni vet och jag hoppas att fler är med på samma linje. Hålla koll så att man kör i lite samlad grupp för annars kan man ut och åka ensam.
vi får klura på lite mer vägar till nästa gång, fan gotland är lite litet
Hålla koll så att man kör i lite samlad grupp för annars kan man ut och åka ensam.
kan tänka mig en grusbushoj är roligare på Gotland. massa små grusvägar överallt juh.
Gotland är ju asfalt tätast i landet........
Kör österut hela ost kusten är ju som racer bana eller över buttle och viklau ut mot när och burs och rone sen mot hablingbo via klinte och eskelhem in mot stan,,,borde ta en 3-4 timmar i bra tempo ink kiss paus.
eller kustvägen mot kappelshamn över till slite vidare mot kräklingbo och dalhem in mot stan,borde bli en 10 mil iallfall.
Ha så kul
tunga gruppen har flyttat sig fram och tillbaka längs 147an och 148an i 3 dagar nu, så det borde ju vara fritt där snart.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|