Va sent ni startar. Ni skulle hängt på vid 10:30, blev 25 härliga mil idag.
Då var man ju fortfarande onykter ju....
Va sent ni startar. Ni skulle hängt på vid 10:30, blev 25 härliga mil idag.
Hoppas många kommer imorgon på nationaldagscortégen. hade varit kul med en massa sporthojar
den avgår kl 13:00 så var där en stund innan. det är på Flextronics gamla lokaler på Broväg.
Vad ligger snitthastigheten på ett ungefär? 180-200?
Inte för att vara den som kommer med moralpredikningar och även fast jag inte varit med på någon onsdagsåkning så tror jag att om du vill åka i de hastigheterna så bör du söka dig till ett annat gäng
är det nån som vet säkert om regnet missar gotland. jag hörde att söderut blir det regn garanterat, så norrut får det bli.
kl 18:00 så kommer jag till rondellen regnar det så kommer jag inte.
Vill du åka i den farten så ska du nog följa med ut till Ringen i stället.
Visst finns det toppar då det går ganska fort på onsdagarna men jag har då aldrig sett någon som fixar lägga snitthastigheten så högt när det börjar svänga lite mer.
Tjena alla, jag ska över till ön nu på onsdag med min bror, vi har sommarställe där! hur grymt som hellst! Men det jag undrar över är om ni inte kan fixa in en tid vid ca 6-7 eller något så vi hinner hem till stugan, packa upp å allt sånt. Det vore grymt kul att åka ett gäng.
Nae men jag tänkte mer på dom riktiga rakorna, när alla Scud-missiler vräker på och lämnar en där i dammet.
För vi tänkte oss mer runt 100 på 80/90-väg snarare
Ville veta hur fort alla raketer kör
Vi brukar samlas vid 18 och ibland 19. Man brukar kunna rätta in sig efter varandra lite.
Jag vet dock inte om jag har tid då jag ska vara instruktör på Bkk knix (gokartbanan) för lellefolket... och sen jobba...
Men jag kör i stort sätt varje dag och några till med mig.
Vart har ni stuga?
Haka på vilken dag du vill.... bara att slänga iväg ett mess till 0708-392990 när du ska ut o köra.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|