Kristian.gbg
オートバイ
om det är någon som skall ut och åka lite så drar jag mig ut nu och kan åka till ca13:30 ring om intresse finns 0739-881245
Världens mest överskattade uteliv har vi här ;-)
Tjena, inte menat att kapa tråden men kände att det här är den mest aktiva Gotlandstråden.. Hojen har nämnligen blivit snodd nu...
Det är en Honda NSR125R -99, Hela motorcykeln går i Rött/Svart och det finns endast ett exemplar av en NSR på Gotland ståendes. Regplåten är UYN 865! Det sitter ett Jollymoto-rör på om det hjälper till vid identifieringen. en del av kåpglaset är också trasigt, en bit uppe till vänster.
Den blev snodd mellan klockan ett och halv två då vi satt och åt på McDonalds, den var låst och hur tjuvarna fått upp det utan att dra till sig så mycket uppmärksamhet till sig vettefan.
Så alla som är på Lelleveckan kan väl hjälpa till att leta efter hojen nu.
Alla tips mottages, 0767132393!
Tjena, inte menat att kapa tråden men kände att det här är den mest aktiva Gotlandstråden.. Hojen har nämnligen blivit snodd nu...
Det är en Honda NSR125R -99, Hela motorcykeln går i Rött/Svart och det finns endast ett exemplar av en NSR på Gotland ståendes. Regplåten är UYN 865! Det sitter ett Jollymoto-rör på om det hjälper till vid identifieringen. en del av kåpglaset är också trasigt, en bit uppe till vänster.
Den blev snodd mellan klockan ett och halv två då vi satt och åt på McDonalds, den var låst och hur tjuvarna fått upp det utan att dra till sig så mycket uppmärksamhet till sig vettefan.
Tisdag eller onsdag! Vill nog ut o åka lite! Kolla in va folket gör på Lelleträffen eller bara ta en repa till...varsom helst! Tid är när det faller någon in! Jag är ledig o flexibel. Hör av er så det blir extra roligt, 0707644064/Tomas
shellrondellen. (macken) 18:00 är det samling typ 18:10 är det avfärd.
Tisdag eller onsdag! Vill nog ut o åka lite! Kolla in va folket gör på Lelleträffen eller bara ta en repa till...varsom helst! Tid är när det faller någon in! Jag är ledig o flexibel. Hör av er så det blir extra roligt, 0707644064/Tomas
Faan måste jobba över imorgon
Får hänga på någon annan kväll fick nöja mig med en tur till Willys idag hehe
Njaa det håller jag inte med om faktiskt, det är jävligt soft stämning, iaf när jag varit ute kanske är det all bira å sprit som gör så man tycker alla är trevliga men vad vet jag I stockholm om man går till "fel" ställen är det oftast bråk mellan invandrare å "svenskar" etc.. det slipper man helt i visby.
låter bra det! Jag orkade tyvärr inte med att köra denna gång pga att jag körde på kartbanan hela dagen. Varmt och mycket åka vart det men så kul!
Idag (torsdag) är det oxå körning på kartbanan kl 1200-1600. Tråkigt att man inte ser fler sporthojar där. Är ni rädda för att det svänger lite?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|