Visby/Gotland

Kristian.gbg

オートバイ
Gick med
6 Sep 2008
Ort
Göteborg
Hoj
-08, Kawasaki ER-6F ABS
om det är någon som skall ut och åka lite så drar jag mig ut nu och kan åka till ca13:30 ring om intresse finns :) 0739-881245
 

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
Världens mest överskattade uteliv har vi här ;-)

Njaa det håller jag inte med om faktiskt, det är jävligt soft stämning, iaf när jag varit ute :tummenupp kanske är det all bira å sprit som gör så man tycker alla är trevliga men vad vet jag :D I stockholm om man går till "fel" ställen är det oftast bråk mellan invandrare å "svenskar" etc.. det slipper man helt i visby.
 

petolvan

Kejsare, Kung OCH Michael Jackson
Gick med
21 Jan 2010
Ort
Värmdö
Hoj
Bensindriven
Tjena, inte menat att kapa tråden men kände att det här är den mest aktiva Gotlandstråden.. Hojen har nämnligen blivit snodd nu...

Det är en Honda NSR125R -99, Hela motorcykeln går i Rött/Svart och det finns endast ett exemplar av en NSR på Gotland ståendes. Regplåten är UYN 865! Det sitter ett Jollymoto-rör på om det hjälper till vid identifieringen. en del av kåpglaset är också trasigt, en bit uppe till vänster.

Den blev snodd mellan klockan ett och halv två då vi satt och åt på McDonalds, den var låst och hur tjuvarna fått upp det utan att dra till sig så mycket uppmärksamhet till sig vettefan.

Så alla som är på Lelleveckan kan väl hjälpa till att leta efter hojen nu.
Alla tips mottages, 0767132393!
 

Waislo

Medlem
Gick med
29 Sep 2006
Ort
Visby
Hoj
1993 Yamaha XT 600
Tjena, inte menat att kapa tråden men kände att det här är den mest aktiva Gotlandstråden.. Hojen har nämnligen blivit snodd nu...

Det är en Honda NSR125R -99, Hela motorcykeln går i Rött/Svart och det finns endast ett exemplar av en NSR på Gotland ståendes. Regplåten är UYN 865! Det sitter ett Jollymoto-rör på om det hjälper till vid identifieringen. en del av kåpglaset är också trasigt, en bit uppe till vänster.

Den blev snodd mellan klockan ett och halv två då vi satt och åt på McDonalds, den var låst och hur tjuvarna fått upp det utan att dra till sig så mycket uppmärksamhet till sig vettefan.

Så alla som är på Lelleveckan kan väl hjälpa till att leta efter hojen nu.
Alla tips mottages, 0767132393!


tragiskt alltså, ska de börjas stjälas hojar här på ön nu me,, håller utkik
 

Rauken79

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2006
Ort
Visby
Hoj
Kawasaki Z1000 -09 och Kawasaki 250 -14
Tjena, inte menat att kapa tråden men kände att det här är den mest aktiva Gotlandstråden.. Hojen har nämnligen blivit snodd nu...

Det är en Honda NSR125R -99, Hela motorcykeln går i Rött/Svart och det finns endast ett exemplar av en NSR på Gotland ståendes. Regplåten är UYN 865! Det sitter ett Jollymoto-rör på om det hjälper till vid identifieringen. en del av kåpglaset är också trasigt, en bit uppe till vänster.

Den blev snodd mellan klockan ett och halv två då vi satt och åt på McDonalds, den var låst och hur tjuvarna fått upp det utan att dra till sig så mycket uppmärksamhet till sig vettefan.

Så alla som är på Lelleveckan kan väl hjälpa till att leta efter hojen nu.
Alla tips mottages, 0767132393!


Satan vad tråkigt att höra... Ska hålla ögonen öppna!!
 

gooserools

Ny medlem
Gick med
20 May 2009
Ort
Visby
Hoj
-08 Husaberg FE450e, -11 KTM 690 SMC
Tjena, inte menat att kapa tråden men kände att det här är den mest aktiva Gotlandstråden.. Hojen har nämnligen blivit snodd nu...

Det är en Honda NSR125R -99, Hela motorcykeln går i Rött/Svart och det finns endast ett exemplar av en NSR på Gotland ståendes. Regplåten är UYN 865! Det sitter ett Jollymoto-rör på om det hjälper till vid identifieringen. en del av kåpglaset är också trasigt, en bit uppe till vänster.

Den blev snodd mellan klockan ett och halv två då vi satt och åt på McDonalds, den var låst och hur tjuvarna fått upp det utan att dra till sig så mycket uppmärksamhet till sig vettefan.

Så alla som är på Lelleveckan kan väl hjälpa till att leta efter hojen nu.
Alla tips mottages, 0767132393!

Beklagar.
 

Tanja

Guest
Tack alla underbara mc kompisar för dessa två intensiva hojåkande dagar :D
Har haft super kul och det har varit väldigt trevligt att lära känna så många nya människor med samma intresse :)
Funderade på att plandera en liten dags utflykt på söndag, ev till Fårö.
Vill kolla lite intresse m.m. Eller om det finns nåt annat ställe ni hellre vi åka till.
Vore kul om så många som möjligt kan hänga med :)
PM, maila eller sms mig på 073-7519461 om intresse finns ;)
kram kram
 
Last edited:

Tomas TL1000R

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2010
Ort
Romakloster
Hoj
Suzuki TL1000R-00
Full tank...tror jag?

Tisdag eller onsdag! Vill nog ut o åka lite! Kolla in va folket gör på Lelleträffen eller bara ta en repa till...varsom helst! Tid är när det faller någon in! Jag är ledig o flexibel. Hör av er så det blir extra roligt, 0707644064/Tomas
 

Rauken79

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2006
Ort
Visby
Hoj
Kawasaki Z1000 -09 och Kawasaki 250 -14
Tisdag eller onsdag! Vill nog ut o åka lite! Kolla in va folket gör på Lelleträffen eller bara ta en repa till...varsom helst! Tid är när det faller någon in! Jag är ledig o flexibel. Hör av er så det blir extra roligt, 0707644064/Tomas

Onsdag och torsdag så är nog en stor del ute på ringen eller så är de vid kartbanan då det är körning där båda dagarna. Jag kommer vara på kartbanan onsdag och torsdag iaf.


Tycker inte om söndagar då man ofta inte är riktigt nykter då... haha
 

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
Jag kommer gärna köra imorgon onsdag :tummenupp kommer med båt kl 3 till Weisby och kan nog vara tillbaka vid shellmacken vid visby vid typ 6-7 kanske! Om det nu var vid en shellmack ni brukar starta ifrån dvs! :)
 

cOj

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2009
Ort
Visby
Hoj
TL1000R
Tisdag eller onsdag! Vill nog ut o åka lite! Kolla in va folket gör på Lelleträffen eller bara ta en repa till...varsom helst! Tid är när det faller någon in! Jag är ledig o flexibel. Hör av er så det blir extra roligt, 0707644064/Tomas

Faan måste jobba över imorgon :huvet

Får hänga på någon annan kväll fick nöja mig med en tur till Willys idag hehe
 

Tomas TL1000R

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2010
Ort
Romakloster
Hoj
Suzuki TL1000R-00
Faan måste jobba över imorgon :huvet

Får hänga på någon annan kväll fick nöja mig med en tur till Willys idag hehe

Det är gott Conny! Det verkar som många vill ut o åka, blir alldeles snurrig. Kristian vill ut nu FM onsdag, sedan är det onsdagsträffen vid shell sliterondellen vid ca 18.00 onsdag sedan vill grannen ut på torsdag åka till Ringen mm. Fan det blir ju 100 mil! Vi får höras och en sak till SÄLJ INTE DIN TLR behåll och va som folk! Ha De....!
 

Zoraxx

Rastlös och lyckligtvis galen
Gick med
2 Mar 2010
Ort
Åre
Hoj
Yamaha R6 street/stunt, Yamaha R6 (såld), Yamaha WR 400F motard (såld)
Njaa det håller jag inte med om faktiskt, det är jävligt soft stämning, iaf när jag varit ute :tummenupp kanske är det all bira å sprit som gör så man tycker alla är trevliga men vad vet jag :D I stockholm om man går till "fel" ställen är det oftast bråk mellan invandrare å "svenskar" etc.. det slipper man helt i visby.


Precis, i Stockholm så kan man välja vilka man ska träffa o inte. Här tar dem bönder, brats o blandar dem me invandrare o skinnskallar. Blir en jävla sörja av fåntrattar som småkivas o snackar skit om alla. Jag brukar ta båten när jag e sugen o festa. Alla städer där alla inte känner alla andra e bättre än att parta i visby. ;-)


Kul att så många öbor dammat av sina cyklar i veckan. Får se om jag hinner få ihop min till sex ikväll. ska byta förgasarmembran som det verkar just nu.
 
Last edited:

cbr600visby

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2009
Ort
visby
Hoj
cbr600
det var bara 5 st ikväll och det blev en runda på 14mil
lite synd att så många uteblev för vädret var strålande. och så en glass på magget till slut.
hoppas på fler nästa onsdag.

SKALL VI TA O SAMLAS 18:30 PÅ SHELLRONDELL PÅ ONSDAG
så fler kanske kan hinna med o köra, för det har blivit längre kvällar nu.
 

Rauken79

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2006
Ort
Visby
Hoj
Kawasaki Z1000 -09 och Kawasaki 250 -14
låter bra det! Jag orkade tyvärr inte med att köra denna gång pga att jag körde på kartbanan hela dagen. Varmt och mycket åka vart det men så kul!
Idag (torsdag) är det oxå körning på kartbanan kl 1200-1600. Tråkigt att man inte ser fler sporthojar där. Är ni rädda för att det svänger lite?
 

Zoraxx

Rastlös och lyckligtvis galen
Gick med
2 Mar 2010
Ort
Åre
Hoj
Yamaha R6 street/stunt, Yamaha R6 (såld), Yamaha WR 400F motard (såld)
låter bra det! Jag orkade tyvärr inte med att köra denna gång pga att jag körde på kartbanan hela dagen. Varmt och mycket åka vart det men så kul!
Idag (torsdag) är det oxå körning på kartbanan kl 1200-1600. Tråkigt att man inte ser fler sporthojar där. Är ni rädda för att det svänger lite?

Vi e rädda att det ska sota igen så vi e på ringen ;-)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top