frid
Medlem
Hoztic skrev:Hur sätter man fast den där? Är det som solfilm, eller sitter det som ett pinlock?
Mailde till Duells och fråga hur den funkar, kan lägga upp svaret jag får sedan
Hoztic skrev:Hur sätter man fast den där? Är det som solfilm, eller sitter det som ett pinlock?
frid skrev:Mailde till Duells och fråga hur den funkar, kan lägga upp svaret jag får sedan
Poppler skrev:Du kan ju köpa ett par trendriktiga googles när det är mörkerkörning på g. Tar inte upp så mycket plats i kutsen heller.
Det såg najs ut.CeZar skrev:Japp nästan!
Finns hos Duells:
http://www.duells.se/katalog/prodfs...1&idbg=&openmenu=&submenulined=&language=1053
frid skrev:fick detta som svar när jag frågade hur Fogcity funkar:
Hej Johan
Fogcity fästes som pinlock, vi ber om ursäkt för den knapphändiga informationen. Den funkar perfekt för Shoei Diabolic.
Tack för visat intresse.
Med vänliga hälsningar
Jesper Demén
Motorfirman Holger Duell AB
Långa farbron skrev:Jag brukar bara knö in det i stället så det ligger runt kroppen på sidan.
Funkar kanon.
FUBAR skrev:Har tänkt på det också, men dom repas ruskigt lätt. Men ett visir är ju lätt att transportera, det ligger ju bara mot fläsket, inget man kommer märka av.
Skyddar bättre mot repor om man lägger det i ett fodral. Var ju inte så dyrt heller.
Skit i säkerheten ffs, måste ju se snygg ut på hojen.Cale skrev:att ha hårda saker under skinnstället är kanske inte att rekomendera, speciellt inte ett ganska vasst föremål i sidan av ryggen där man lätt böjer/vrider sig vid en olycka.
då skulle jag nog hellre ha ngt utanpå stället, det borde vara lite säkrare iaf.
thompson46 skrev:whaat? som nån djäkla svetshjälm Pinlock finns iaf i olika färger; gul, klar, mörk osv.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|