VM-final

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
heinz_p skrev:
Det jag blir mest arg på är Viasats äckliga reklampauser. Det var ung. 10 stycken varje period! Det förstör hela matchen.

Håller med till fullo, jag fattar inte hur Viasat kan få styra hockeymatchen :confused: Är dom en stor sponsor lr vadå? :va

heinz_p

Tzze Germanz
Gick med
7 Dec 2003
Hoj
När jag blir stor så..
nomolas skrev:
Håller med till fullo, jag fattar inte hur Viasat kan få styra hockeymatchen :confused: Är dom en stor sponsor lr vadå? :va

Jag blir så trött på det! Viasat får gärna köra aplånga reklamer MELLAN perioderna, men inte mitt i matchen. Man tappar ju koncentrationen och spänningen!

Borkas

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
S2R
Vad HÄnde??

Det var ju lika säkert som att solen går upp imorgon att Sverige skulle vinna!
Snacka om att stämningen dog när man satt å kollade på matchen med polarna.... vi satt helt tysta bara ..

INTE EN GÅNG TILL!! :huvet

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Ja sorry sverige men jobbar man inte som ett lag förlorar man...... Och de e även tid för Hardy att ta farväl, tycker jag iaf.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Glöm inte att 3 kr har kommit 2:a 2år i rad det är ju inte dåligt, canadickerna har ju haft mycket namnkuniga spelare både i år och förra året i finland, jag tycket att det va synd att det inte blev guld men det gjorde va bra. :tummenupp

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Inget att lipa för, kanadensarna var bättre. Silver är inte illa pinkat.

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Kändes grymt tungt att komma upp imorse. Hade garanterat gått mycket lättare att komma upp om man hade vaknat som världsmästare! :(

ake_fisk

Member and founder of - PoK -
Gick med
25 Mar 2004
Hoj
Gixxer 750
Usch!!! Vilken jävla dag..Först får vi Fet mycket spö i VM finalen och sedan går Djurgården och förlorar mot Kalmar FF........Vart är världen på väg?? :confused:

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Inget mera med det. Sverige förtjänade inte att vinna då de slappnade av efter 3-1 målet. De var inga korrekta passningar i 2:a och 3:a perioden så de bara åkte runt som förvirrade höns! Hoppas de har fattat tills slut att man inte ska slappna av. Sen är vi ju lite bortskämda vi svenskar som tar ut segern i förskott och säger att vi kräver ett guld mm det kan ju bara sluta på ett sätt. Bara att hoppas på nästa gång.

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
ake_fisk skrev:
Usch!!! Vilken jävla dag..Först får vi Fet mycket spö i VM finalen och sedan går Djurgården och förlorar mot Kalmar FF........Vart är världen på väg?? :confused:
tvärtom va det..

först torsk mot kalmar,

sen ännu värre i vm

Heinrich

Puderluder
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
B
Nu laddar vi om batterierna och ser fram emot World Cup istället som drar igång i slutet av augusti.
Då får vi i stort sett se dom allra bästa spelarna från dom 8 bästa hockeynationerna!!! :Bugar
Det blir en turnering att se fram emot :fyllisar

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
motardnisse skrev:
Inget mera med det. Sverige förtjänade inte att vinna då de slappnade av efter 3-1 målet. De var inga korrekta passningar i 2:a och 3:a perioden så de bara åkte runt som förvirrade höns! Hoppas de har fattat tills slut att man inte ska slappna av. Sen är vi ju lite bortskämda vi svenskar som tar ut segern i förskott och säger att vi kräver ett guld mm det kan ju bara sluta på ett sätt. Bara att hoppas på nästa gång.

Jo, men med de laget så ska man inte förlora mot canada. Men canada spelade sitt spel å de gjorde inte sverige. Men sen tycker jag att vi ska byta spelstil. Bort med Hardy och in med nytt

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring