heinz_p skrev:Det jag blir mest arg på är Viasats äckliga reklampauser. Det var ung. 10 stycken varje period! Det förstör hela matchen.
Håller med till fullo, jag fattar inte hur Viasat kan få styra hockeymatchen Är dom en stor sponsor lr vadå?
heinz_p skrev:Det jag blir mest arg på är Viasats äckliga reklampauser. Det var ung. 10 stycken varje period! Det förstör hela matchen.
nomolas skrev:Håller med till fullo, jag fattar inte hur Viasat kan få styra hockeymatchen Är dom en stor sponsor lr vadå?
tvärtom va det..ake_fisk skrev:Usch!!! Vilken jävla dag..Först får vi Fet mycket spö i VM finalen och sedan går Djurgården och förlorar mot Kalmar FF........Vart är världen på väg??
motardnisse skrev:Inget mera med det. Sverige förtjänade inte att vinna då de slappnade av efter 3-1 målet. De var inga korrekta passningar i 2:a och 3:a perioden så de bara åkte runt som förvirrade höns! Hoppas de har fattat tills slut att man inte ska slappna av. Sen är vi ju lite bortskämda vi svenskar som tar ut segern i förskott och säger att vi kräver ett guld mm det kan ju bara sluta på ett sätt. Bara att hoppas på nästa gång.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|