VM-final

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
MTS 1200 S
jaja vad skall man göra. skit! byter kanal och går och lägger mig... kul å se på hockey med er gubbar...
kanada kan dra åt helvette!

IO

IBF, Ilari Bjuvander Foto - ilari.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ducati 999 Race -05, WLC 1942, Yamaha XS-750 -77
Fan, skit match :huvet

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
så går det när man sysslar med pojklagshockey och matchar överskattade och överbetalda spelare. Och självmål underlättar inte i VM-final direkt......

Beanise

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Vit plastraket
Det som svider jävligt hårt! Är att Kandas seger mot Slovakien var fan inte rättvis!

Där fällde dem keepern, och här kör dem livsfarliga tacklingar :huvet

oskjan

Stronger than ever!
Gick med
26 Dec 2003
Hoj
Såld...
!

Hade inte ALLA tagit ut segern i förskott så KANSKE inte alla hade blivit så satans jävla sura... men aftonböget med mera kan ju inte låta bli!! :kocko Och dom flesta andra vanliga människor med! Tror ni inte att det blir lite onödig press på spelarna att veta att om vi förlorar så kommer vi bli hatade, utpekade och kommer få läsa rubriker som: "han gjorde en Salo", "Foppa floppar blabla" - VEM SOM JÄVLA HELST KAN JU GÖRA MISSTAG FFS! förvänta er inte att dom ska vara perfekta... fan va man blir trött på mänskligheten, kan ju tala om att dom inte gör såhär i många andra länder, så varför här?!

Beanise

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Vit plastraket
PollySmurf skrev:
Hade inte ALLA tagit ut segern i förskott så KANSKE inte alla hade blivit så satans jävla sura... men aftonböget med mera kan ju inte låta bli!! :kocko Och dom flesta andra vanliga människor med! Tror ni inte att det blir lite onödig press på spelarna att veta att om vi förlorar så kommer vi bli hatade, utpekade och kommer få läsa rubriker som: "han gjorde en Salo", "Foppa floppar blabla" - VEM SOM JÄVLA HELST KAN JU GÖRA MISSTAG FFS! förvänta er inte att dom ska vara perfekta... fan va man blir trött på mänskligheten, kan ju tala om att dom inte gör såhär i många andra länder, så varför här?!

SÅ du menar alltså att tidningarna i Finland och folket dära tog det med ro och lugn när dem åkte ur. Eller att folket i Ryssland inte brydde sig när dem inte gick vidare från gruppspelet?
har jag svårt att tro.
Att vi blir så här är därför vi älskar sport dem flesta. Jag är inte sur på Foppa, men tyckte fan inte han gjorde mkt vettigt

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
Foppa, Lidström, Ternström m.fl

Många är det som idag inte kommer upp till den nivån de ska vara på

DÄRFÖR att sverige haft ett Mycket tuffare spelschema, mottåndare än vad canada haft.

Ingen vila mellan sista grupspelsmatchen och lettlands matchen DET sätter spår som tyvärr märks idag.

att sverige fick jobba som djur för att komma 1 eller 2 a i gruppspel 2
canada hade en ganska enkel resa!

GRATTIS CANADA NI VA BÄST IDAG!!
sverige gjorde EN bra period (halva 1a och halva 2a)
canada va bäst resten!

oskjan

Stronger than ever!
Gick med
26 Dec 2003
Hoj
Såld...
Beanise skrev:
SÅ du menar alltså att tidningarna i Finland och folket dära tog det med ro och lugn när dem åkte ur. Eller att folket i Ryssland inte brydde sig när dem inte gick vidare från gruppspelet?
har jag svårt att tro.
Att vi blir så här är därför vi älskar sport dem flesta. Jag är inte sur på Foppa, men tyckte fan inte han gjorde mkt vettigt

Detta var ingen direkt anklagelse mot någon...
Jag har inte påstått att folk i andra länder inte blir sura, det känns precis som att svenska landslaget blir klassat som värdelöst så fort dom förlorar. Håll på ditt lag i med och motvind och va stolt över att dom blev näst bäst... :fakta

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Silver är också en medalj. Eller så kommenterar man detta på det enda sätt som går:

Gigantisk jävla ådrig, ostig, målsökande rätvalsballe!

Tack och lov fick Finland ingen medalj så man har något att glädja sig åt i alla fall! :huvet

oskjan

Stronger than ever!
Gick med
26 Dec 2003
Hoj
Såld...
Jonne_boy skrev:
Foppa, Lidström, Ternström m.fl

Många är det som idag inte kommer upp till den nivån de ska vara på

DÄRFÖR att sverige haft ett Mycket tuffare spelschema, mottåndare än vad canada haft.

Ingen vila mellan sista grupspelsmatchen och lettlands matchen DET sätter spår som tyvärr märks idag.

att sverige fick jobba som djur för att komma 1 eller 2 a i gruppspel 2
canada hade en ganska enkel resa!

GRATTIS CANADA NI VA BÄST IDAG!!
sverige gjorde EN bra period (halva 1a och halva 2a)
canada va bäst resten!

Här har vi rätt attityd :tummenupp

Pertan

ESTJ
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Mille 2K
Ynklig insats av Sverige i tredje, luften gick ur dem helt vid 3-5, efter 3-4 så var det bra rulle och nyllet satte ju pucken :kocko dock i fel mål sen var det bara :confused: .

Varför blir det så här varje gång :huvet jag tittar :mad:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
skjut nylander

oskjan

Stronger than ever!
Gick med
26 Dec 2003
Hoj
Såld...
Pertan skrev:
Ynklig insats av Sverige i tredje, luften gick ur dem helt vid 3-5, efter 3-4 så var det bra rulle och nyllet satte ju pucken :kocko dock i fel mål sen var det bara :confused: .

Varför blir det så här varje gång :huvet jag tittar :mad:

Jävligt irriterande, men de går fan itne att undvika att de blir så ibland.
Finland - Sverige matchen som slutade 5-6 va ju den sjukaste matchen jag kollat på iaf... fan va sur jag va efter de...

Beanise

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Vit plastraket
PollySmurf skrev:
Detta var ingen direkt anklagelse mot någon...
Jag har inte påstått att folk i andra länder inte blir sura, det känns precis som att svenska landslaget blir klassat som värdelöst så fort dom förlorar. Håll på ditt lag i med och motvind och va stolt över att dom blev näst bäst... :fakta

Jo det är klart man är stolt och stöttar i vått å tortt. Men det kommer först när besvikelsen lagt sig alltså imorron bitti.

Var likadan när vi åkte ut ur U16-SM med innebandyn förra året.

heinz_p

Tzze Germanz
Gick med
7 Dec 2003
Hoj
När jag blir stor så..
Det jag blir mest arg på är Viasats äckliga reklampauser. Det var ung. 10 stycken varje period! Det förstör hela matchen. Istället för att visa den smaskiga tacklingen som ** gjorde i repris så ska det vara plats för reklam!

Sen att Kanada var det bättre laget idag kan ingen sticka under stolen med. Sverige hade överhuvudtaget inget spel i slutet av andra och hela tredje! Att dom lyckas schabla bort en 3-1 ledning är skamligt!

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
PollySmurf skrev:
Här har vi rätt attityd :tummenupp
Tackar..

men men alla svenskar e ju som dom är.
skuta nylander, skika hem foppa..

killarna gjorde vad dom kunde..

Jag e nöjd, Silver e bra 2a i värden..!!

Nu laddar vi om och tar hem Worldcup buklan till sverige!!

oskjan

Stronger than ever!
Gick med
26 Dec 2003
Hoj
Såld...
heinz_p skrev:
Det jag blir mest arg på är Viasats äckliga reklampauser. Det var ung. 10 stycken varje period! Det förstör hela matchen. Istället för att visa den smaskiga tacklingen som ** gjorde i repris så ska det vara plats för reklam!

Sen att Kanada var det bättre laget idag kan ingen sticka under stolen med. Sverige hade överhuvudtaget inget spel i slutet av andra och hela tredje! Att dom lyckas schabla bort en 3-1 ledning är skamligt!

Precis, så får man itne höra snacket dom inte hinner dra när spelet e igång heller... EN HEL DEL viktiga saker

Dufva

Guest
Kanada vann helt rättvist. Sluta gnälla på en eller två fula tacklingar, de fick ju utvisningar för dem. Kanada var det bättre laget idag, så enkelt är det.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring