bagerah skrev:jaja vad skall man göra. skit! byter kanal och går och lägger mig... kul å se på hockey med er gubbar...
kanada kan dra åt helvette!
PollySmurf skrev:Hade inte ALLA tagit ut segern i förskott så KANSKE inte alla hade blivit så satans jävla sura... men aftonböget med mera kan ju inte låta bli!! :kocko Och dom flesta andra vanliga människor med! Tror ni inte att det blir lite onödig press på spelarna att veta att om vi förlorar så kommer vi bli hatade, utpekade och kommer få läsa rubriker som: "han gjorde en Salo", "Foppa floppar blabla" - VEM SOM JÄVLA HELST KAN JU GÖRA MISSTAG FFS! förvänta er inte att dom ska vara perfekta... fan va man blir trött på mänskligheten, kan ju tala om att dom inte gör såhär i många andra länder, så varför här?!
Beanise skrev:SÅ du menar alltså att tidningarna i Finland och folket dära tog det med ro och lugn när dem åkte ur. Eller att folket i Ryssland inte brydde sig när dem inte gick vidare från gruppspelet?
har jag svårt att tro.
Att vi blir så här är därför vi älskar sport dem flesta. Jag är inte sur på Foppa, men tyckte fan inte han gjorde mkt vettigt
Jonne_boy skrev:Foppa, Lidström, Ternström m.fl
Många är det som idag inte kommer upp till den nivån de ska vara på
DÄRFÖR att sverige haft ett Mycket tuffare spelschema, mottåndare än vad canada haft.
Ingen vila mellan sista grupspelsmatchen och lettlands matchen DET sätter spår som tyvärr märks idag.
att sverige fick jobba som djur för att komma 1 eller 2 a i gruppspel 2
canada hade en ganska enkel resa!
GRATTIS CANADA NI VA BÄST IDAG!!
sverige gjorde EN bra period (halva 1a och halva 2a)
canada va bäst resten!
Pertan skrev:Ynklig insats av Sverige i tredje, luften gick ur dem helt vid 3-5, efter 3-4 så var det bra rulle och nyllet satte ju pucken :kocko dock i fel mål sen var det bara .
Varför blir det så här varje gång jag tittar
PollySmurf skrev:Detta var ingen direkt anklagelse mot någon...
Jag har inte påstått att folk i andra länder inte blir sura, det känns precis som att svenska landslaget blir klassat som värdelöst så fort dom förlorar. Håll på ditt lag i med och motvind och va stolt över att dom blev näst bäst...
Tackar..PollySmurf skrev:Här har vi rätt attityd
heinz_p skrev:Det jag blir mest arg på är Viasats äckliga reklampauser. Det var ung. 10 stycken varje period! Det förstör hela matchen. Istället för att visa den smaskiga tacklingen som ** gjorde i repris så ska det vara plats för reklam!
Sen att Kanada var det bättre laget idag kan ingen sticka under stolen med. Sverige hade överhuvudtaget inget spel i slutet av andra och hela tredje! Att dom lyckas schabla bort en 3-1 ledning är skamligt!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|