Vm-tråden 2006

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Markus skrev:
2240612 Källström, han var väl så jäkla duktig för tre år sedan men vad hände sedan? Det har väl bara gått utför?

I den här turneringen har han spelat bra tycker jag, definitivt bättre än Svensson som uträttade nada i T&T-matchen...

Sen är Källström från pattille, sånt gillar vi på denna sidan av landet. :banana

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Halogen skrev:
2240734 I den här turneringen har han spelat bra tycker jag, definitivt bättre än Svensson som uträttade nada i T&T-matchen...

Sen är Källström från pattille, sånt gillar vi på denna sidan av landet. :banana
Fast egentligen är han från Sandviken. ;)
Såååå jävla bra var han inte i går, bättre en Svensson men inte den frälsare som många utmålat honom som.

AF

Meldem
Gick med
28 May 2006
Hoj
Blå
Riktigt skönt att vi gick vidare, men Tyskland på hemmaplan är väl inte direkt lätt...

Castor

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Hoj
250 cr
AF skrev:
2251753 Riktigt skönt att vi gick vidare, men Tyskland på hemmaplan är väl inte direkt lätt...

bara att hoppas att tyskarna har en dålig dag på lördag, och att vi har lite tur med ribb träffar och annat som vi haft otur med innan :)

AF

Meldem
Gick med
28 May 2006
Hoj
Blå
Spelar vi som vi gjorde i andra halvlek mot England samtidigt som Tyskland spelar lite halvkasst så kan vi vinna.

Sen är det inte säkert att jag kommer få se matchen ens... Ska förmodligen sitta i en bil hela lördagen. :huvet

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati