Halogen
Apajävel!
Åh herrejevlar. Fyfan vad sköööönt! Röda Sten KOKADE efter segermålet!
Hurså?! Festen hade börjat, de firade att vi vann igår, inte att vi kommer vinna VM.Markus skrev:2239967Snacka om att ropa hej.
FeeBee skrev:2240020Hurså?! Festen hade börjat, de firade att vi vann igår, inte att vi kommer vinna VM.
Jag tycker inte din återkomst till sh heller är nånting att fira, men alla gläds vi åt olika saker.Markus skrev:2240041Jaså, det var ju inte mycket att fira.
FeeBee skrev:2240044Jag tycker inte din återkomst till sh heller är nånting att fira, men alla gläds vi åt olika saker.
Och som vanligt hittar du på att jag säger saker jag aldrig har sagt. Klarar du inte av att trycka ner mig utan att göra det? Synd för dig.Markus skrev:2240053Det är ingen som firar den heller, mig veterligen. Ditt resonemang är med andra ord lika korkat som vanligt.
Precis, vi funderade på det igår också. Vi är inte ens klara för vidare spel. Ändå blir folk helt galna. Några kramade till och med poliser!Markus skrev:2239967Snacka om att ropa hej.
McB skrev:2239146Fan också. Jag önskade verkligen att TT kunde få ännu en oavgjord match. Undra vad detta kan innebära för Sveriges del när vi möter England på tisdag. Nu har de verkligen ingen press på sig, vilket kan innebära antingen slappt eller avslappnat spel.
Är det så smart då? England måste väl göra vad de kan för att inte bli 2a i gruppen. Hemmanationen är aldrig lätt att möta i ett VM.Joe Schmoe skrev:2240233Svennis har sagt att han inte kommer riskera att några toppspelare får kort eller skador i matchen mot Sverige så han sätter nog in B-laget. Det vill säga de spelare som vill visa att de duger för att spela i den vanliga startelvan.
Jag tror Ecuador vinner den andra gruppen. De känns starkare än Tyskland....Biifer skrev:2240242Är det så smart då? England måste väl göra vad de kan för att inte bli 2a i gruppen. Hemmanationen är aldrig lätt att möta i ett VM.
Biifer skrev:2240242Är det så smart då? England måste väl göra vad de kan för att inte bli 2a i gruppen. Hemmanationen är aldrig lätt att möta i ett VM.
FeeBee skrev:2240089Och som vanligt hittar du på att jag säger saker jag aldrig har sagt. Klarar du inte av att trycka ner mig utan att göra det? Synd för dig.
Inte? Jag kan inte se nånstans att jag sa att nån firade din återkomst, jag bara sa att jag inte gladdes av den och att alla glädjs av olika saker. Finns det något inlägg överhuvudtaget på sh som du förstår utan att få det förklarat för dig?Markus skrev:22403341. Jag har inget som helst behov av att trycka ner dig, egentligen inte att kommunicera med dig över huvud taget (verkar inte vara ömsesidigt) men jag tycker nog det är lite skoj ändå
2. Du babblade om min återkomst, det kommenterade jag
3. Jag har inte hittat på någonting, idag
FeeBee skrev:2240355
Vill du inte kommunicera med mig så snälla, låt bara bli då.
Markus skrev:2240584
Så, nu är hon på ignore.
Halogen skrev:2240585
PS:
Halogen skrev:2240585Måste ni tjafsa så får ni fan tjafsa om något fotbollsrelaterat. Svensson vs Källström t ex, det är en bra början.
PS:
ALLTID Granqvist före Perlskog. ALLTID!JoUh skrev:2239725Nästan så man önskar att man lyssna på Radiosportens Granqvist och Edström istället för fjollorna Fjällström och Perlskog.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|