Vm-tråden 2006

_teSSan_

Guest
Markus skrev:
2240041 Jaså, det var ju inte mycket att fira.
Jag tycker inte din återkomst till sh heller är nånting att fira, men alla gläds vi åt olika saker. :pannkyss

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
FeeBee skrev:
2240044 Jag tycker inte din återkomst till sh heller är nånting att fira, men alla gläds vi åt olika saker. :pannkyss

Det är ingen som firar den heller, mig veterligen. Ditt resonemang är med andra ord lika korkat som vanligt.

:hej

_teSSan_

Guest
Markus skrev:
2240053 Det är ingen som firar den heller, mig veterligen. Ditt resonemang är med andra ord lika korkat som vanligt.

:hej
Och som vanligt hittar du på att jag säger saker jag aldrig har sagt. Klarar du inte av att trycka ner mig utan att göra det? Synd för dig.

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Markus skrev:
2239967 Snacka om att ropa hej.

:lol
Precis, vi funderade på det igår också. Vi är inte ens klara för vidare spel. Ändå blir folk helt galna. Några kramade till och med poliser! :näsblod

Joe Schmoe

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2004
Hoj
?
McB skrev:
2239146 Fan också. Jag önskade verkligen att TT kunde få ännu en oavgjord match. Undra vad detta kan innebära för Sveriges del när vi möter England på tisdag. Nu har de verkligen ingen press på sig, vilket kan innebära antingen slappt eller avslappnat spel.

Svennis har sagt att han inte kommer riskera att några toppspelare får kort eller skador i matchen mot Sverige så han sätter nog in B-laget. Det vill säga de spelare som vill visa att de duger för att spela i den vanliga startelvan.

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Joe Schmoe skrev:
2240233 Svennis har sagt att han inte kommer riskera att några toppspelare får kort eller skador i matchen mot Sverige så han sätter nog in B-laget. Det vill säga de spelare som vill visa att de duger för att spela i den vanliga startelvan.
Är det så smart då? England måste väl göra vad de kan för att inte bli 2a i gruppen. Hemmanationen är aldrig lätt att möta i ett VM.

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
Tuono V4
Biifer skrev:
2240242 Är det så smart då? England måste väl göra vad de kan för att inte bli 2a i gruppen. Hemmanationen är aldrig lätt att möta i ett VM.
Jag tror Ecuador vinner den andra gruppen. De känns starkare än Tyskland....

Joe Schmoe

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2004
Hoj
?
Biifer skrev:
2240242 Är det så smart då? England måste väl göra vad de kan för att inte bli 2a i gruppen. Hemmanationen är aldrig lätt att möta i ett VM.

Om det är smart eller inte har jag ingen direkt uppfattning om. Tycker däremot att det är lite tråkigt när man inte får se de bästa spelarna i varje lag göra upp.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
FeeBee skrev:
2240089 Och som vanligt hittar du på att jag säger saker jag aldrig har sagt. Klarar du inte av att trycka ner mig utan att göra det? Synd för dig.

1. Jag har inget som helst behov av att trycka ner dig, egentligen inte att kommunicera med dig över huvud taget (verkar inte vara ömsesidigt) men jag tycker nog det är lite skoj ändå
2. Du babblade om min återkomst, det kommenterade jag
3. Jag har inte hittat på någonting, idag

:slicka

_teSSan_

Guest
Markus skrev:
2240334 1. Jag har inget som helst behov av att trycka ner dig, egentligen inte att kommunicera med dig över huvud taget (verkar inte vara ömsesidigt) men jag tycker nog det är lite skoj ändå
2. Du babblade om min återkomst, det kommenterade jag
3. Jag har inte hittat på någonting, idag

:slicka
Inte? Jag kan inte se nånstans att jag sa att nån firade din återkomst, jag bara sa att jag inte gladdes av den och att alla glädjs av olika saker. Finns det något inlägg överhuvudtaget på sh som du förstår utan att få det förklarat för dig?

Vill du inte kommunicera med mig så snälla, låt bara bli då.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
FeeBee skrev:
2240355

Vill du inte kommunicera med mig så snälla, låt bara bli då.

Det är så hög nivå av underhållning att det är svårt, men jag ska försöka. Lovar. Vi börjar med att du inte citerar mig igen, okej?

Om puckot citerar mig, kan ni andra som läser då vv och inte citera henne så jag slipper se. Låtsas att jag är beroende av att underhållas av puckade förortsbrudar och att det är skadligt för mig om ni citerar henne. :mattias
Så, nu är hon på ignore.

:banana

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Måste ni tjafsa så får ni fan tjafsa om något fotbollsrelaterat. Svensson vs Källström t ex, det är en bra början.

PS: :mad:

Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Halogen skrev:
2240585 Måste ni tjafsa så får ni fan tjafsa om något fotbollsrelaterat. Svensson vs Källström t ex, det är en bra början.

PS: :mad:

Källström, han var väl så jäkla duktig för tre år sedan men vad hände sedan? Det har väl bara gått utför?

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
JoUh skrev:
2239725 Nästan så man önskar att man lyssna på Radiosportens Granqvist och Edström istället för fjollorna Fjällström och Perlskog. :hihi
ALLTID Granqvist före Perlskog. ALLTID!

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras