Vm-tråden 2006

AF

Meldem
Gick med
28 May 2006
Hoj
Blå
Nu är det bara två dagar kvar tills Vm börjar och jag borde väl inte vara den enda här som är lite förväntansfull. Så här kan vi ta alla diskussioner om Vm.

Vilka kommer vinna? Själv tror jag på att Brasilien tar hem det igen, med tanke på den trupp de har.
Hur långt kommer Sverige gå? Jag tror på att de går vidare från gruppen tillsammans med England och går till semifinal.

Är det någon som ska ner till Tyskland och titta på plats?

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Hoj
En tråkig men praktisk
Brassarna vinner finalen mot Italien. Sverige åker ut mot Tyskland i åttondelen.

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GS
Sveige vinner mot Trinidad.
Förlust mot England och Paraguay, sedan är det slut.
Kom ihåg att ni läste det här först :7peta

ultimate_TF

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
...
Nu äre bara 1 timme och 14 min kvar till avspark! :yoparty
En månads tv-tittande. Glädje. Jubel. Sorg. Svordomar. Ronaldinhos leende. Zlatans utspel. Beckhams pipiga stämma. Svennis skräddarsydda kostym. Lagerbäcks träningoverall. Kloka ord av Malin Swedberg ( :gnissla ). Glenn o Staffans klockrena samarbete. Hedmans slående kommentarer. Blod. Svett. Spott. Filmningar. Framåtvolter. Bärs. Fest. Sol. Sommar. Fotboll.
Fussball-Weltmeisterschaft 2006!! Enjoy people

fishbone

fåtåtjåp nörd
Gick med
25 Nov 2005
Hoj
avställd
BMW R90s skrev:
2221540 Sveige vinner mot Trinidad.
Förlust mot England och Paraguay, sedan är det slut.
Kom ihåg att ni läste det här först :7peta
faktist så tror ja inte på det, tror på förlust mot england, lika mot paraguay och vinst mot trinidad, paraguay och england vidare.
tror starkt på att mexiko kommer topp tre, brassarna vinner över tyskland i finalen

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
ultimate_TF skrev:
2225380 Nu äre bara 1 timme och 14 min kvar till avspark! :yoparty
En månads tv-tittande. Glädje. Jubel. Sorg. Svordomar. Ronaldinhos leende. Zlatans utspel. Beckhams pipiga stämma. Svennis skräddarsydda kostym. Lagerbäcks träningoverall. Kloka ord av Malin Swedberg ( :gnissla ). Glenn o Staffans klockrena samarbete. Hedmans slående kommentarer. Blod. Svett. Spott. Filmningar. Framåtvolter. Bärs. Fest. Sol. Sommar. Fotboll.
Underbar sammanfattning!

Första ölen är öppnad! JAG ÄLSKAR FOTBOLL!

Global fussball OK!

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Jag är fan redan trött på Fotbolls VM och då har jag varit på semester i Spanien den senaste veckan. :död

AF

Meldem
Gick med
28 May 2006
Hoj
Blå
En kvart till, sen kommer jag vara bänkad framför tv:n i en hel underbar månad!
Tror att Tyskland vinner mot Costa rica med 3-0 nu i premiären.

Aragorn

Guest
Mc-åkningen kommer få stor konkurrens av fotbollen... men det är ju ändå VM.

Det lär ju aldrig hända, men tänk om Tyskland får stryk första matchen... :banana

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Aragorn skrev:
2225432 Mc-åkningen kommer få stor konkurrens av fotbollen... men det är ju ändå VM.

Det lär ju aldrig hända, men tänk om Tyskland får stryk första matchen... :banana
Det gäller att minutplanera. Ska inte missa nån hojåkning men vill inte heller missa nån bra match. P L A N E R I N G är nyckelordet.

Gällande Tyskland - Costa Rica...
En okej match med given utgång. 6 mål i premiären ger ett trevligt målsnitt. Får de vad Polen - Ecuador kan erbjuda.

Men egentligen... vem bryr sig.... imorgon smäller det! 25 - 30 mil på hoj och sen oj oj oj oj oj, på med matchtröjan, fullt spett på grillen, ölen på kylning och sen är det match! :yoparty

LazBoy

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
Honda VTR 1000F Firestorm -98
Helt okej första dag, måste man ändå säga. Rolig match mellan Tyskarna och Costa Rica. Hemmanationen får nog ändå jobba en jävla massa på försvaret om dom ska ta sig långt i turneringen. Och härligt att se att ganle Wanchope fortfarande håller.. ;)
Polen var överaskande svaga. Ecuador vet man ju hyfsat vad dom går för. En oerhört stark defensiv. Känns nästan som om dom skulle kunna vinna gruppen före Tyskland och det vore ju ett spännande scenario.. =)

Men imorrn smäller det! Då börjar VM på allvar! ;)

Aragorn

Guest
ettan skrev:
2226274 Sverige vinner över alla i sin grupp... förlorar semifinalen mot japan

Sverige vinner över Trinidad och England, spelar lika mot Paraguay. Kommer etta i gruppen. Åker ut mot Portugal i kvarten, tyvärr.

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
ultimate_TF skrev:
2225380 Nu äre bara 1 timme och 14 min kvar till avspark! :yoparty

Haha, du har förstått grejen!
Jaha, snart avspark för Sverige. :bitanaglar

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Satte 50:- på att Sverige vinner hela VM igår. Blir det så blir jag rik*. :banana

*1500:- rikare :gnissla

"Olsson"

Mas jävil
Gick med
21 Feb 2005
Hoj
54
Jag tycker alla ska bojkotta skiten. Det har varit ett tjat utan dess like sen i vintras nu, för snack, efter snack, analyser, och sist men inte minst: vad var det som gick snett pratet efter det att vm är slut :3freak
Fy fan våga vägra fotboll

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...