Chris Ash
Kapten Gars
Den har jag väntat på länge, en ingående beskrivning tack! HUR kör man över sin egen fot?![]()
Jag vet inte....
Den har jag väntat på länge, en ingående beskrivning tack! HUR kör man över sin egen fot?![]()
Och den finns möjligtvis inte förevigad på foto/film? Man har ju bara hört om den ryktesvägen![]()
Visste inte att det var du.Va fan! Hur länge hade du tänkt sitta och hålla på de här bilderna?
Visste inte att det var du.
Här kommer hela serien av bilder som jag tog![]()
Eftersom du tar upp Torparn så får jag väl berätta då.Jag skulle gärna se det på kort i alla fall! Men jag borde nog inte säga något, skulle säkert lyckas göra något liknande om jag började tävla. Jag har ju lyckats att välta ut ur Torparn, fylla visiret med grus och ge mig själv en fläskläpp med hjälmen på en och samma gång.![]()
(Anledningen till att detta inte är en vurpa vi mins är för att man tydligen måste ha licens för att vurpa, alltså välte jag.)
Ser du grabben som flinar åt din indian maskering, stryk skulle han ha haftJag har lyckats kört över min högerfot 2gg.Båda utan att vurpa dock. Är rätt enkelt faktiskt!
Man blir bara lite förvånad när det händer. Båda var bakhjulssladdar, där man nog sett ut som en sprattelgubbe. Andra gg så gjorde det riktigt ont. Fast det var nog mest för att stöveln greppade i asfalten och fick foten att böjas mer än vad jag kan göra själv..
![]()
in i Ejes bromsade jag på en som vanligt dyngsur asfalt. tycker mig höra ett konstigt ljud sen kom en A-förarhoj på höger sida och föraren 0.1sec senare på vänsterDå gick det upp för mig att jag inte är så snabb i regn....
![]()
björn
.....heller!
Vad gör du din gamle uv, vad blir det för skrammel att åka på under 2007?![]()
(Anledningen till att detta inte är en vurpa vi mins är för att man tydligen måste ha licens för att vurpa, alltså välte jag.)
Finns i högre upplösning och det är okej att använda dem om du skriver mig som fotograf.Haha nu blev jag glad. Är alltid lite roligare att vurpa om det hamnar på bild. Tackar. Får jag lägga upp de här bilderna på min hemsida? Finns det någon bättre kvalitet? Vill du lägga in en sandstream logga på dom först? Och du, om nån vurpar är det stor chans att det är jag....
Sanslöst läckert bildmässigt.Haga minns nog denna.... Fast han vurpade inte....
Haha nu blev jag glad. Är alltid lite roligare att vurpa om det hamnar på bild. Tackar. Får jag lägga upp de här bilderna på min hemsida? Finns det någon bättre kvalitet? Vill du lägga in en sandstream logga på dom först?
Och du, om nån vurpar är det stor chans att det är jag....
Jag minns den här, men inte för att den var så spektakulär eller orsakade någon större skada på föraren, utan istället för att den resulterade i en rolig bild.
Meh, den där hade du ju räddat med knät om det legat iSkulle stila för fotografen på det andra varvet på årets första träning 2004, märk det svarta strecket från framhjulet...
Vad hände ?
det har inte med licensen att göra utan farten. Åker man under gångfart välter man![]()
björn
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |