NejVågar man ha en sådan?
Han har garanterat inte tid att sitta vid datorn, har fullt upp med att laga VAG-produkter.Hade vi inte en VW mekaniker här inne på SH?
Jag har den äldre karossen och räknar med att det ska gå alldeles utmärkt eftersom jag vet att det går i betydligt mindre bilar (gamla Hiace, Peugeot Expert). Har inte hunnit lasta mer än en hoj än dock.Jakten går vidare.
Har någon med framgång fraktat 2 banhojar i lastutrymmet på en sådan här Renault Trafic?
Från vilken årsmodell sitter DQ250 och DQ500?DSG lådorna är numer inga problem det var förr och ofta misskötta , snacket kom från slöa taxibilar med en torrkopplad DQ200 - dom finns inte kvar på begmarknaden knappt.
DQ250 och DQ500 är bra skit som fan , speciellt den sista som sitter i prestandabilar/tunga bilar och dessa rullar utan problem , serva enligt intervall
Ang Caravelle/Multivan med DQ500 så har man haft vissa problem i Ambulanser/Polisbilar som körs ryckigt av klappmongos - men det är väldigt tungt lastade bilar ibland och körs av idioter.
Jag skulle inte rygga för en nyare DSG om den inte rullat som Polisbil,budbil eller ambulans.
Just att t.ex det krävs ett ambulansbygge med fetknoppshjärtinfarktspatient,tung polisbuss eller fullastad budbil som körs av dårar för att knäcka DQ500 efter många mil är ju ett kvalitets bevis.
Sen andra märken som används av ovanstående är ofta långt mer slut.
Så DSG numera är inte förtjänt av det gamla snacket alls
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |