Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Totalkostnad för bilen/vinstmarginal och eventuella problem att få en bra lösning på de plattformar dom har.Varför gjorde dom inte det från början??.
Totalkostnad för bilen/vinstmarginal och eventuella problem att få en bra lösning på de plattformar dom har.Varför gjorde dom inte det från början??.
Varför gjorde dom inte det från början??.
Dethär är från Hollywood höjden tagit ut över L.A.
View attachment 423835
Tro fasiken att de försöker göra allt..
Just kväveoxider sägs vara just en god källa till orsaken. Just det VW fuskat med..
http://www.latimes.com/business/autos/la-fi-hy-volkswagen-probe-20150918-story.html
60000 bilar i Sverige. Många fina miljoner i skattekronor som staten missar.
Kommer den gå sämre vill jag fan inte att dom pillar med den
Dessutom fattar jag inte varför wag envisas med sina diesel 2 liters fyror dom låter förjävligt och drar mycket bränsle.
Fylla på ureatanken är dock inte gratis, undrar om VW tänker stå för den kostnaden och hur det går för folk som servar utanför VAG-världen
Vad föreslår du för konstellation istället då?
För att bilen blir dyrare att tillverka, både med delar och licenskostnader.
För att motorn går något sämre, drar något mer bränsle och bilen blir något tyngre.
För att slutkonsumenten får betala högre pris för service.
Ja tex små v6 or eller 2 liters bensinare med turbo och direktinsprutning. Eller som bmw 3 liters rak 6a med turbo.
Och du tror dom ska dra mindre bränsle?
Nox-emissioner 15-35ggr högre än utlovat. Way to go
Den testade bmwn höll måttet.
Om man lägger resurser på att utveckla motorerna istället för att koda fuskmappar så tror jag det är mycket möjligt. Bmw har ju några fina 6or som drar mycket lite bränsle.
Ja, personbilsdieseln sjunger nog på sista versen.
Om man lägger resurser på att utveckla motorerna istället för att koda fuskmappar så tror jag det är mycket möjligt. Bmw har ju några fina 6or som drar mycket lite bränsle.
Hittat för runt 9:-/l har du något bättre tips?Urea-/Adblue i sig är fantastiskt billigt. Ungefär 5 kronor litern.
Nej det gäller väl de flesta idagMen sen kan man ju se framför sig hur serviceovänligt VAG kan göra saker. 14kkr kamremsbyten, omöjligt att byta strålkastarlampor utan att montera isär fronten... o.s.v.
Har inte förstått ännu varför adbluepåfyllning ska vara mer komplicerat än att fylla på spolarvätskan. Till tungtrafiksidan så har de ju adbluepumpar på mackarna!
Men skaffar ju sig eftermarknad genom att göra det otillgängligt och lite hemligt, såklart...
I USA ligger den nog risigt till och det blir nog svårare att komma in i den asiatiska marknaden efter detta.
I Europa är den nog relativt ohotad, även om dess marknadsandel på > 50% kan gå ner om täder som exempelvis Paris förbjuder motortypen i vissa områden/tider, fast det kommer väl gälla fordon med fel/gammal Euro-klassning.
Om jag säger såhär då. Man blir inte förvånad att dom fuskar när miljökraven är höga och bilarna ska kosta så lite som möjligt. Dessutom fattar jag inte varför wag envisas med sina diesel 2 liters fyror dom låter förjävligt och drar mycket bränsle.
Ja tex små v6 or eller 2 liters bensinare med turbo och direktinsprutning. Eller som bmw 3 liters rak 6a med turbo.
Ett sätt skulle kunna vara annan(extra) katalysator och urea-insprutning. Då fixar de utsläppen.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|