Jörgen Player Special
GRÖNT ÄR SKÖNT
Anders åker väl dessutom fortfarande så fort att eliten här hemma skulle få jobba hårt för att vara före..
det gör nog Gardner med
/JPS
Anders åker väl dessutom fortfarande så fort att eliten här hemma skulle få jobba hårt för att vara före..
Visst är det så. Även om han inte tävlat på länge så hade han ju en jävla känsla. Gardner var en av mina stora idoler när jag växte upp
Som någon sa innan, skulle vara jäkligt kul att se varvtiderna för att se hur mycket han pressade....
Han skulle inte göra bort sig helt klart. Han kör respektingivande tider än idag.
Vet du mer exakt? Nyfiken på vad "respektingivande tider" från en fd. mästare är.
De tider jag hört ligger runt/under gällande banrekord.
Han skulle inte göra bort sig helt klart. Han kör respektingivande tider än idag.
För de oinvigda var och är han den bäste SBK föraren Sverige haft och placerade 5:a på Yamaha OW01 i Wsbk före bla Falappa, Tardozzi och slight mfl
Vet du mer exakt? Nyfiken på vad "respektingivande tider" från en fd. mästare är.
De tider jag hört ligger runt/under gällande banrekord.
Stämmer nog inte riktigt.
Vet inget exakt men bara rykten att han nära eliten, ni är ju jämn gamla och sjunker inte tiderna ju äldre man blir ?
Andersson har ju dessutom kört 120mph varv på IOM TT ..... för 20 år sedan. :respekt
Jag har som sagt bara hört tider som var femmor på åsen under öhlinstester. Men inget jag sett transponder-tider på.
Stämmer säkert bra. Satt med gökuret på läktaren förra sommaren på en av deras testdagar. Klockade höga 5r till mitten 6r, timme ut o timme in. Sjukt jämna tider.
Stämmer säkert bra. Satt med gökuret på läktaren förra sommaren på en av deras testdagar. Klockade höga 5r till mitten 6r, timme ut o timme in. Sjukt jämna tider.
Hi !
-de innebär att han (anders) skulle kvala in som typ 5:e man i Prosuperbike!?
-o med samma logik,,, skulle MR Gardner vinna Pro superbike!..
alltid kul me gamla rejsers som kan gasa!..
-de påminner mig om en gammal story från 80-talet!,,-de var när våran Motocrosspilot Jörgen Nillson blivit typ 3:a i 250 VM:et-87, då for han över andra sidan pölen till lite vinterträning inför kommande säsong!
Apropå Jörgen Nilsson och snabb så läste jag i senaste(?) MC-börsen att Jörgen släpat fram sin gamla 500 2-takt som han vann VM med 93(?) och körde mot en snubbe som är topp 5 i SM nu på sim -09 Yamaha 450. Båda förarna var bara 2 sek(!!!!) långsammare på den moderna cykeln TROTS att den 16 år gamla 22-taktaren hade kass framgaffel och slitna däck!!!
Har det inte hänt någonting på maskinfronten heller????
de sa att hade det varit en sand hade 500 vunnit,coolt.
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari