Wcx:are + fler mc beskjutna av pistolman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vagnhärad
Hoj
Honda CB1000RA
Fy fan vad hemskt.. :skrämd

Vart fan är sverige på väg??

Hoppas det går bra för de drabbade!

//Nichlas
 

MatteKholm

Stolt tröjjjjbärare.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Katrineholm
Hoj
--VTR--
Finns många dårar, folk som vevar med järnspett eller kör in på gågator... Hoppas dom stoppar undan denna person ett bra tag!!
:mad:
 

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Helt sjukt! :skrämd
Har det dykt upp nåt i tidningarna om det?
 

Vapor

Hojgalen
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
R1 -06, KTM525sx-03, Yamaha XS400se -82
:sjuk Sjukaste jag läst på länge.
Tur att ingen blev skadad vid illdådet från denna psykopat. :finger
Man hoppas att han åker dit för mordförsök och får sitta inne på någon anstalt lääääänge :smasha

Hoppas alla mår bra nu och att ni kan leva vidare och glömma händelsen

---------------------------------
:kulspruta :död :6surkart :4skrika :fatta! :finger :mad: :whip
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Jisses, helt bisarrt att sånt kan hända.

Bra i alla fall att polisen fick tag på honom. Förhoppningsvis låser de in honom på vatten och bröd i 452 år.
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
:confused: :confused: :confused: :confused:
Låter helskumt. Sjukt ju.

Nog för att det finns folk som alltid stör sig på det man gör men oftast går de bara fram och säger till - utan pistol för fan.

Hur långt ifrån var ni andra som såg det?

Stod han mitt i gatan?

Var det en riktig pistol han hade? Finns folk som rånar posten med soft air gun/kolsyrepistol.... de ser väldigt trovärdiga ut nämligen.

Det är så man vill kräkas.

750RR
 

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
En röd
Sjukt! Läskig läsning, bra att dom tog honom...

Skottsäkert ryggskydd, är det nästa grej att köpa?
 

toca1

NinjaClubSweden
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gothenburg
Hoj
ZX-12R SÅLD
jo nog fan ere sjukt va folk (kan man kalla dom det) kan hitta på..... Som sagt,, jag å Cappen hade kört en repa å vände för att åka tillbaka. Vi stannade i ngra sekunder då Cappen ville studera min cooola StreetFighter :cool: Prexsis när vi skulle åka så ser vi en kille komma utrusandes ur buskarna å ställa sig mitt i vägen, brett mellan bena & ngnting i händerna (dubbelfattat grepp) men jag trodde det va ngn som filmade eller kanske en Truckdriver som ville sova å skulle skälla lite på oss...
Vi rullar framåt lite lungt (Cappen förs jag 10 m bakom) När Cappen e ca 10-15 m från killen så smäller det :fakta :skrämd
Cappen vänder höger över ett dike upp på cykelbanan å tillbaka samma väg vi kom, jag tar vänstervarvet rakt över refugen å sen rullen i botten :skrämd :skrämd Vi stannat ca en km därifrån å lixom bara kollar på varandra,,, vafan va det där?? va det en pistol, det måste vara ngn som skämtar m oss,,,,, Sen ringer vi polisen & tydligen hade dom som va vid hotellet åxå ringt så det blev ett jävla pådrag.

Ca 5 polisbilar ink hundbil, piketen med dom hårda killarna kom åxå. Grabbarna m hund fick upp vittringen på killen direkt, killarna m goggels, skyddsvästar, svarta kläder, MP5 (tror jag) hakade på & lokaliserade mannen i ett hus ca 1 km från platsen..... Sen stod vi å lyssnade på polisradion när dom kröp runt huset å spanade på miffot,, Colaste kommentaren igår la han som ledde SWAT teamet när han säger på radion; SKJUT HONOM SNÄLLT,,, DET KAN JU VARA FEL KILLE :rock :rock

Nu va det rätt kille å dom tog han rätt hårt tror jag för vad vi kunde höra på radion så vägrade han släppa vapnet :confused: :confused:

Alla klarade sig bra men som sagt en i gruppen mådde lite sämre, hoppas hon piggnar till :tummenupp

Så det va allt från en ngt skakad men ej skadad toca.... over and out (som SWATkillarna skulle ha sagt :rock :tummenupp :cool: )
 

UnderDOG

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2003
Ort
I ett hus.
Hoj
Ingen, none, Kein.
Toca1: Har du en streetfightad ZX-12a? Du parkerade den möjligen inte i Gamlestan igår vid 18-tiden?
Tyckte den såg mindre ut, men jag kan ju inte så mycket om Kawa..

//A.
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
?? Vad saeger man? Otrolig laettnad att ingen av er skadade sig! Hoppas Magnus tjej kaenner sig baettre snart och traeskallen faar duktigt med stryk...
 

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
fjollträsk c/o Vidja
Hoj
KTM 950 SM
Hoppla Kerstin! Skönt att alla klarade sig utan fysiska skador iaf.
Piketkillarna är oftast rätt "roliga", om man inte är deras mål för dagen dvs.
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Ånyo överträffar verkligheten dikten. Man blir mörkrädd när man läser dylikt. Skönt att alla klarade sig förhållandevis väl, det här kunde slutat i en ordentlig tragedi.
 

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gbg
Hoj
*såld*
toca1 skrev:
; SKJUT HONOM SNÄLLT,,, DET KAN JU VARA FEL KILLE

Var nog det roligaste i denhär historien.
Fan va skönt att ingen blev skadad. Ett miffo med pistol känns inte som någon säker kombination.

gladh
 

toca1

NinjaClubSweden
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gothenburg
Hoj
ZX-12R SÅLD
http://tv4goteborg.se/ klicka på "morgon" så får ni se nyheterna från i morse,,, enligt nyheterna så va det en LUFTPISTOL :eek: sånna doningar fanns inte när jag va liten,, mina luftpistoler small inte så :mad: :mad: mina sa pjuff typ :rodnar jaja han hade siktat "pistolen" mot en polis åxå så det blir olaga hot + olaga hot mot tjänsteman,, det sista brukar kosta rätt bra :tummenupp :tummenupp å när han kommer ut så..... :crash
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
toca1 skrev:
http://tv4goteborg.se/ klicka på "morgon" så får ni se nyheterna från i morse,,, enligt nyheterna så va det en LUFTPISTOL :eek: sånna doningar fanns inte när jag va liten,, mina luftpistoler small inte så :mad: :mad: mina sa pjuff typ :rodnar jaja han hade siktat "pistolen" mot en polis åxå så det blir olaga hot + olaga hot mot tjänsteman,, det sista brukar kosta rätt bra :tummenupp :tummenupp å när han kommer ut så..... :crash

Oftast är det så idag.
De låter och ser ut som en riktig pistol.

2st. 16-åringar försökte råna glassbilen för ett par år sen och de hade "förmodligen" en sådan luftpistol.
De kammade hem noll.

750RR
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Usch, så otrevligt. Mentalt störda personer och vapen är en ovanligt dålig kombination. Sönt att ni klarade er så bra.
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Bingo skrev:
Usch, så otrevligt. Mentalt störda personer och vapen är en ovanligt dålig kombination. Sönt att ni klarade er så bra.


Vapen i största allmänhet kan skada folk.
Läskigt som fan, hoppas ni repar er.
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
luftpistoler smäller inte än idag, lät den som en riktig pistol lär det varit en sådan eller en skrämskottspistol.
Visst är det möjligt att en kolsyre/tryckluftladdad pistol kan smälla en del, men det är ändå en viss skilnad mot en äkta.
 

Henken

Guest
Fy helvete så otäckt!

Mycket vansinnesgrejjer nu på senaste tiden, så går det när man släpper ut alla psykpatienter utan vård!
 

NeO

Krash Kungen!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-Haninge
Hoj
Yamaha R6 -01 R.I.P
Helt sjukt!! Den människan kan ju inte va så jäkla frisk.
Hoppas ni inte tog det för hårt!

/NeO
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top