Kul att man ska dra alla över samma kant!..
Du har missuppfattat något här
Det är inte alla som kör 125 or vi är på.
Det är DU personligen med din Körstil och totala frånvaro av intelligens i körningen som vi klagar på.
Alla andra 125or (ja förutom de som verkar hänga med dig då) är väl inte ett problem.
DU med din attityd till hojåkning bland allmänheten är ett problem.
Ett problem som såvitt vi ser bara blir större.
Om du kör ihjäl dig själv tja det är väl kanske synd men inte mycket som rör mig i ryggen då jag inte behöver försöka reda ut din olycka då du befinner dig på västsidan av sverige.
Det är alla runt omkring dig som du skiter i som vi tycker är synd skall förolyckas eller skadas för att du beter dig som en idiot.
Till detta så ger du vatten på kvarnen för de som vill höja körkortsåldrar mm, så att du sabbar för alla andra som vill ta körkort i o med att du inte kan hålla dig ifrån att lämna din hjärna på köksbordet när du ger dig ut i trafiken.
Ditt beteende blir till exempel för andra som vill höja ålder för tung MC.
dvs inte alls som du tänkt dig coolt osv. utan det sabbar för alla andra.
Sedan att du sabbar för dig själv genom att lägga ut filmer mm tror du inte att polisen håller koll på dig när du kör så jävla sopigt ? hur dum får man bli ?
Nu skall jag försöka leta upp en knapp för att kunna slippa se dina jävla idiot inlägg för resten av mitt liv.
Någonstans borde det finnas en sådan funktion att man döljer bort inlägg från de man bara inte orkar se mer.
Så grattis grabben du har just fått statusen som "en jag skiter så jävla mycket i att jag inte ens vill se idiotens inlägg" INGEN annan på denna sidan har den statusen.
Någon som vet hur man gör det får gärna PMa mig om hur.