fiffe
Ny medlem
- Gick med
- 20 Aug 2010
- Hoj
- SÅLD honda cbr1000rr bmw r1200gs adventure 2010
Nätmobbning här ja. Om man ska dra slutsatser av filmer och attityder på nätet så undrar jag hur många av sh:s aktiva medlemmar som ska vara i trafiken? finns en attityd och iställning från några som är återkommande och då förstör dom lika mycket för alla andra. Det finns en kille här som faktiskt har kört med JJ och hade inte så mycket att säga om hans körning. Nu vet jag inte om det var extra konsentration för att det var andra som körde med men i såfall visar han att han kan köra och gör det bra. Jga ar legat bakm JJ med lastbil och han har även kört om mig i trafiken och det har sett lika "illa" ut som vilken mc förare som helst.
Spex i filmer är lika illa som att köra lek på vägarna som vi oftast få se när det kommer nya filmer på SH. Var drar man gränsen igentligen? Är det bättre att leka på vägarna bara för att man kör tung mc? Ska man då inte visa lite mera mognad?
Om man nu inte tycker om vad någon annan lägger upp så varför skriva om det då?
Lite offtopic nu. Fan va kasst spelat av sverige igår.
Spex i filmer är lika illa som att köra lek på vägarna som vi oftast få se när det kommer nya filmer på SH. Var drar man gränsen igentligen? Är det bättre att leka på vägarna bara för att man kör tung mc? Ska man då inte visa lite mera mognad?
Om man nu inte tycker om vad någon annan lägger upp så varför skriva om det då?
Lite offtopic nu. Fan va kasst spelat av sverige igår.