Mingves
Guest
"Wasn't born with enought middle finger" är bästa låten....
Mingves skrev:"Wasn't born with enought middle finger" är bästa låten....
Chris Ash skrev:Marilyn Manson är inte mycket till skräckrockare. Tacka vet jag dansken i hög hatt och mantel som har tagit sitt namn från ett spelkort....
Han är hård....
steIIa skrev:Hmm..kan inte för min värld komma på vem det är, så antingen är jag bara tillfälligt tomibollen eller så har jag aldrig hört talas om underverket. Vem är människan??
Nyfiken. Tjipp!
lee skrev:Marilyn Manson är en patetisk, ofarlig pengakåt pajas som framförallt (undantag finns alltid) attraherar diverse medelklassfolk vilka känner ett behov av att känna sig som något annat än de medelsvenssons som de faktiskt är.
Macho Woman skrev:WE LOVE HATE!
...och jag som vrålar i ditt öra. Du kan inte önska något annat.
TbA skrev:Elvis, Sonics, Beatels, MC5, Alice Cooper, Kiss, Sex Pistols, Mercyful Fate, Guns ´n´Roses, Slipknot, Marilyn Manson.... Alla generationer har behov av idoler som föräldragenerationen tar avstånd från. Det får ungdommarna att känna gemenskap samt en viss avskärmning från sina föräldrar. Musiken behöver bara vara medelmåttig det är konceptet som är viktigt. Den som är duktig att utnyttja detta tjänar grova pengar.
Sedan att en del gillar den musik som framförs är en annan sak. Tycker själv att en del av MM´s låtar är skapliga. Men han hade aldrig fått den publicitet som han fått enbart av sin musik. Där är MM ett proffs på att utnytja media. Han har läst på sin Malcom Mclaren.
-Lowrider- skrev:Och du ska vara lärare? Lustigt att dagens ungdom är som dom är....
Nova skrev:Manson suger dessutom hästballe!
Freppa skrev:Jag gissar att ni lyssnar på N'sync därför att "melodin är ju så svängig". Well - grattis till er.
John Holmes skrev:Lyssnar du på Vikingarna då eftersom texterna är så geniala?
lee skrev:Marilyn Manson är en patetisk, ofarlig pengakåt pajas som framförallt (undantag finns alltid) attraherar diverse medelklassfolk vilka känner ett behov av att känna sig som något annat än de medelsvenssons som de faktiskt är.
John Holmes skrev:Lyssnar du på Vikingarna då eftersom texterna är så geniala?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|