We Shall Overcome!!!

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Hejsan RR-kompisar!

Om ni verkligen vill veta: Rapport finns nu under "resultat" i vänstermenyn på hemsidan...

Läs och få avsmak!

http://www.superbike-racingteam.se

Vill även passa på att gratulera Tobias och Oscar till strålande körningar!!! Det är sådant man vill se från sporthojare!! Även Swedie imponerar och jag hoppas att det går bättre nästa gång!! Snyggt kört!

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Kul läsning som vanligt, Patrik. Tråkigt att helgen inte blev som beräknat. Snart har väl allt som kan gå sönder gått sönder? ;)

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Ja, vad fan! Nu står ju jag här och får skämmas som har skrutit massa om er inför säsongen. Fick ni solsting i Spanien?

Fast jag vill fortfarande gärna ha en teamtröja...

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Macho Woman skrev:
Ja, vad fan! Nu står ju jag här och får skämmas som har skrutit massa om er inför säsongen. Fick ni solsting i Spanien?

Fast jag vill fortfarande gärna ha en teamtröja...

Skämmas? :D
Hade du väntat dig att vi skulle stå på pallen eller? Vårt mål är fastslaget till att hamna topp 10 i SM och SO trots att många runt omkring verkar hausa upp det hela och då Camilo låg på en 8:e plats när han vurpade (vilket han omöjligt kunde förhindrat) så gick det ju inte så dåligt? .........eller...? :tummenupp

Fast kan väl hålla med om att Solsting i spanien inte är en omöjlighet.... gick jäkligt bra körmässigt därnere. Tror att vi var fantastiskt överladdade inför denna tävling (med tanke på toalettbesöken då) ...kanske var lika bra att det sket sig....

Och en supprtertröja kommer vi nog att kunna fixa fram endast för dig min vän! :tummenupp

Last edited:

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
XENOMORF skrev:
Skämmas? Hade du väntat dig att vi skulle stå på pallen eller?
Och en supprtertröja kommer vi nog att kunna fixa fram endast för dig min vän! :tummenupp

Öh. Mening ett var ironisk. Min önskan om en supportertröja var dock djupaste sanning. :krama

Akesson

f.d Bandagsfreak
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1-01, no more
XENOMORF skrev:
Hejsan RR-kompisar!

Om ni verkligen vill veta: Rapport finns nu under "resultat" i vänstermenyn på hemsidan...

Jag hittar ju inte rapporten?? :va Under resultat finns bara mallen med banor, datum och tider/resultat m.m. Men ingen rapport!!?? Måste man ha någon speciell mjukvara för att kunna läsa eller??

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Macho Woman skrev:
Öh. Mening ett var ironisk. Min önskan om en supportertröja var dock djupaste sanning. :krama

Skulle lagt in :D och :tummenupp i första meningen men det verkar inte funka med DEN HÄR JÄVLA SKITDATORN!!!! (edit: lyckades nu i efterhand...)

Fattade att du var ironisk men har faktiskt noterat en del irriterande kommentarer från annat folk runt omkring.... svensk avundsjuka kankse....? En del verkar tro att det går att gå direkt från Rookie till att vinna SBK och det är nog knappast troligt...inte i mitt fall åtminstone.....

Annars tycker jag att SH-folket är det trevligaste människorna i depån!! :tummenupp

Last edited:

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Akesson skrev:
Jag hittar ju inte rapporten?? :va Under resultat finns bara mallen med banor, datum och tider/resultat m.m. Men ingen rapport!!?? Måste man ha någon speciell mjukvara för att kunna läsa eller??

Ja det är klart! Ring Bill Gates.... :tummenupp

Nej då, scrolla ner till resultaten för SM så hittar du en länk som det står "Klicka" på under Resultat....

Eller är det någon annan som har problem?

Akesson

f.d Bandagsfreak
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1-01, no more
XENOMORF skrev:
Ja det är klart! Ring Bill Gates.... :tummenupp

Nej då, scrolla ner till resultaten för SM så hittar du en länk som det står "Klicka" på under Resultat....

Eller är det någon annan som har problem?

Nu dök den upp! Skumt, öppnade och stängde sidan ett antal ggr utan att det fanns nåt men nu är den där iaf :tummenupp

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
XENOMORF skrev:
.....

Fattade att du var ironisk men har faktiskt noterat en del irriterande kommentarer från annat folk runt omkring.... svensk avundsjuka kankse....? En del verkar tro att det går att gå direkt från Rookie till att vinna SBK och det är nog knappast troligt...inte i mitt fall åtminstone.....
....

Rätt typiskt gnäll att komma från folk som in te förstår vad det rör sig om. Ser bra ut det här ju!

Hitills så är det Ola 'Vädersiaren' Fredby som har satt ribban för er rookies va? Ska bli kul att se hur det går framöver...

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Chrille skrev:
Rätt typiskt gnäll att komma från folk som in te förstår vad det rör sig om. Ser bra ut det här ju!

Hitills så är det Ola 'Vädersiaren' Fredby som har satt ribban för er rookies va? Ska bli kul att se hur det går framöver...

Fredby körde grymmt bra!!!

Mycket imponerande, här får man lägga på ett kol eller två märker jag!

Och Rookieserna då???? Vad fan?

Har de käkat stimulerande preparat från Lettland eller, grymma tider!! Kan bara gratulera och visa respekt!

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
XENOMORF skrev:
Hade du väntat dig att vi skulle stå på pallen eller?

Ska man ta innehållet på er hemsida på allvar så...

"Inför 2004 har vi nu bestämt oss för att satsa fullt ut och kliva upp både med förare samt med team i den största klassen i Skandinavien, nämligen Nordic Superbike (NSB). Konkurrensen är här stenhård med många internationella förare. Trots detta vågar vi sticka ut hakan rejält och satsar på att sluta som ett av toppteamen redan detta vårt första år i klassen.

Missa inte detta!"

Last edited:

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Nyteknik skrev:

"Inför 2004 har vi nu bestämt oss för att satsa fullt ut och kliva upp både med förare samt med team i den största klassen i Skandinavien, nämligen Nordic Superbike (NSB). Konkurrensen är här stenhård med många internationella förare. Trots detta vågar vi sticka ut hakan rejält och satsar på att sluta som ett av toppteamen redan detta vårt första år i klassen.

Missa inte detta!"

Det där är ju bara lite skryt för sponsorernas skull :7peta

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Nyteknik skrev:

Missa inte detta!"

Om man lyckas få in två förare bland de 10 bästa så tycker vi att vi har lyckats..... det är i alla fall det vi siktar på....

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln