Jonte VSB R-T skrev:
Var det nu inte så att trots att du försökt lura mig att ha i 3,5bar i däcken och cyklat över min fot med mera ändå vart ifrån åkt? Var det till och med så att du skämdes så in i norden att du drog där ifrån innan jag han tillbaka till tältet efter racet?
Nä du Pelle mitt mål är att komma för dig i varje race. Och tror man på talang före rutin så blir det nog lätt.
Jo, nog var det jag som gav dig tipset med 3,5 bar, jag står fast vid det och tycker du bör prova detta i framtiden.(speciellt på race då en lite hårdare körning kräver betyligt högre däckstryck, prova gärna också att spänna förspänningen med 4-5 hack då även detta visat sig framgångsrikt)
Jo, jag fick lite brottom från K-skoga sist, hela helg sög, inte nog med att jag kvala som en potta, jag startade ändå sämre och när sedan treans växel började att hoppa ur kastade jag in handduken. Det har nog aldrig gått fortare att packa ihop och jag var ur depån innan ni gått imål, då var R6:an billig skall du veta.
Men efter två månaders terapi, renovering av växellådan och mental övertalning kommer jag rocka nästa säsong, var så säker. Talang, sånt är för tjejer......