Webes-officiell Lista

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
Jalle skrev:
FÖRTYDLIGANDE:

För enkelhetens skull gäller det denna gång endast SM Sviestad till helgen. Inga andra tider / banor.

Och PLEASE don´t spam - jag ska sammanställa detta sedan.

Jag vill ha konkreta utmaningar TILL KOMMANDE HELGS SM TÄVLINGAR!!!!

Allt detta för att spänningen skall vara olidlig när informationen sakta träder fram på whiteboardtavlan.

Alltså inget halvkonkret svammel om tider på andra banor eller tävlingar i höst.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
En gång till då för säkerhets skull, renskriven.
Snabbare än nr18, i torrt siktar jag på en mycket låg 57'a. Ska ta mig i mål vilket är lika med poängplats, bonus är om jag inte är sist i mål.

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Vem f'n har kört på Sviestad :confused:

Ok, jag provar med;

* köra 0,57:eek:r
* klå grandmaster och Metallgutten :skrämd

Mvh// ZF

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Zilversurfer skrev:
Vem f'n har kört på Sviestad :confused:

Ok, jag provar med;

* köra 0,57:eek:r
* klå grandmaster och Metallgutten :skrämd

Mvh// ZF

Vad är detta?!? ÜberHallonet är försiktig med målsättnigen??? Var är attityden som skapade Webes och innebär 1,03 på Skånska Ringen? :p

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Eftersom alla har utmanat mej redan kontrar jag med att alla som utmanat mej kommer att få käka hallon så dom spyr. Med andra ord: Utmaningar mot mej är antagna av alla som anmält sej till helgens begivenheter :whip

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
Chrille skrev:
Vad är detta?!? ÜberHallonet är försiktig med målsättnigen??? Var är attityden som skapade Webes och innebär 1,03 på Skånska Ringen? :p

Också grymt beskviken. Eftersom Z dröjde med sitt svar i WEBES officiella lista trodde jag givetvis det skulle bli något i hästväg.

Bättre kan du Z!! :fakta

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Chrille skrev:

Heh, jo, 1.03 på knutstorp översätts ju enkelt till något mellan runt 53-54 sekunder på sviestad..

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
Kom igen nu alla sporhojare, in med era utmaningar.

Kl 15.00 slutar jag porrsurf.....jobba och kopplar på släpet.

Då ska alla utmaningar vara inne, listan skrivs ut och utmaningarna föras över till whiteboarden.

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Jalle skrev:
Också grymt beskviken. Eftersom Z dröjde med sitt svar i WEBES officiella lista trodde jag givetvis det skulle bli något i hästväg.

Bättre kan du Z!! :fakta

Tja, då man är skapare av WEBES trophy - skall man vara ödmjuk & stolt, att vara upphovsman till något så fint som WEBES - ska behandlas med respekt. Nä, jag är f*n glad om jag kommer i mål. När det gäller tävling i almänhet blir jag helt galen och hornen växer :hej

Jag och Grannis startar från Malmö vid 16.00, så vi ses i depån.

Mvh//ZF

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Zilversurfer skrev:
Tja, då man är skapare av WEBES trophy - skall man vara ödmjuk & stolt, att vara upphovsman till något så fint som WEBES - ska behandlas med respekt. Nä, jag är f*n glad om jag kommer i mål. När det gäller tävling i almänhet blir jag helt galen och hornen växer :hej

Jag och Grannis startar från Malmö vid 16.00, så vi ses i depån.

Mvh//ZF

Iom att du är grunden till webes trophy måste du ju dänga till med både vinst och varvrekord i webes :)
Du stoltserar ju med en klar vinst på knutstorp i år, så varför inte på sviestad? :)

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
nej, nej Knutstorp är slutet av säsongen med mycket träning nacken. Sviestad !!! vad är det?, en bana - nä du, så roligt ska du inte få. Vi får se efter tränings passet på Fredag ( men, det verkar som det ska regna ). Har aldrig kört i regn men någon gång skall vara den första.

Vi ses på Sviestad.

Mvh//ZF

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Zilversurfer skrev:
nej, nej Knutstorp är slutet av säsongen med mycket träning nacken. Sviestad !!! vad är det?, en bana - nä du, så roligt ska du inte få. Vi får se efter tränings passet på Fredag ( men, det verkar som det ska regna ). Har aldrig kört i regn men någon gång skall vara den första.

Vi ses på Sviestad.

Mvh//ZF

Med mycket träning i nacken borde du ju komma under 1.03 till och med? :D

/Filip (med elak-mode on)

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Sådärja!!! Nu skall det käkas......

Dags att börja dela ut!

Nu vill jag ha en lista över vilka som skall käka gelehallon och av vilken anledning!

Jag börjar med mig själv:

Inga gelehallon så långt ögat når fallera!!!!!!

(men jag har många påsar att dela ut, dock vill jag att var och en som utmanade själv ställer sig vid skampålen och ger ett offentligt erkännande he he.....)

Hosta upp nu pöjkar!

:fakta

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Chrille skrev:

Och jag vill även ha en extra markering på att Xeno tidigare utlovat att klå min bästa varvtid med 3 procent dvs ca 1,5 sekunder.

Vill du fortfarande ha en extra markering på detta Chrille??? :D

56,378 / 59,906 = 0.941 = 5,9% bättre varvtid..... Hrrrmmmm....

:rolleyes:

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Oki, körde inga 57:eek:r på Tidskval, men har på laptimern 57,991 från morgon träning, så det räknas inte. 1 påse Geléhallon.

Slog Metallgutten ( starta inte som ni vet ) slog Grandmaster.

Resultat = 1 påse totalt.

Mvh//ZF

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Zilversurfer skrev:
Oki, körde inga 57:eek:r på Tidskval, men har på laptimern 57,991 från morgon träning, så det räknas inte. 1 påse Geléhallon.

Slog Metallgutten ( starta inte som ni vet ) slog Grandmaster.

Resultat = 1 påse totalt.

Mvh//ZF

Hmmm, här ser jag ett problem, i.o.m. att du inte gjorde en personlig utmaning av det så blir det nu oklart vem som skall överräcka denna gelehallonpåse till dig? Detta måste styras upp! Skall ZS själv inhandla denna påse för att inmundigas inför vittnen ur den officiella Webesjuryn (som ännu ej finns) eller skall det finnas någon form av centrallager (som vi alla slantar in för) som det skall fördelas ur????
Och när skall hallonen föräras sin rättmätiga ägare? Vid nästa tävlingstilfälle? eller i slutat på säsongen? Eller något annat......?....?

DETTA MÅSTE LÖSAS!

Eller skall vi i framtiden endast tolerera personliga utmaningar?

Jalle....HJÄLP!!!

:hej

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...