WEBES officiella utmaningar inför Falkenberg!

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Xenomorfs Gelehallonutmaningar:

Jag skall slå No:1, Martin, Jalle, Camillo, No11, Chrille och No:18 på racet i Falkenberg. Jag skall även (som vanligt) spöa både Chrille och No:18 med minst 3% bättre varvtid från den officiella tidtagningen under finalracet. Jag skall dessutom prestera en personlig bästatid under tävlingen med en varvtid under 46 sekunder (om banan är torr).

Häng på boys..... :D

Jalle får samordna och hålla koll på utmaningarna (ett ansvar han ju redan påtagit sig i.o.m. den officiella gelehallonwhiteboarden....)

Last edited:

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Re: Re: WEBES officiella utmaningar inför Falkenberg!

No1 skrev:
Och vaffö få int ja va me på din lista... :4skrika

No1... :crash

Fan vad du tjatar..... men visst om du nu måste synas överallt så:

Jag skall även spöa No:1 i racet på falkenberg! (fi fan, nu tog jag mig vatten på gåsen... :rolleyes: )

Jag lägger även till detta enkla mål i min utgångspost.... :fakta

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Något tuktad efter Sviestad så ska jag vara liteödmjukare MEN Martin, Jalle, ZilverSurfer och Nr18 är på min lista och jag går fanimej inte med på 3% utan fajt.

Så nu blev det lika många som senast.....

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
Grandmaster och Zilversurfer är de otäcka lokale konkurrenterna som fuskar med makaroner och köttbullar i ett varmt, ombonat kök när vi andra fryser i depån. De ska jag jaga med blåslampa och piska duktigt.

Xenomorf bor på hotell och har gay-färgmatchning på cykel och ställ. Han ska också få pisk.

Martin är liten och lätt, har sveriges snabbaste cykel och slår jag inte honom får han stryk efteråt. Inga geléhallon här alltså , jag slår honom vilket som.

Chrille och Nr:18 SKA bara piskas. Fast detta är ett säkert kort eftersom Nr:18s hand räcks upp efter 8 varv och Chrilles kedja fräser ner drev som en svarv i träslöjden.

Zoulfly kör retta, har en sketatuff bil och är en allmänt trevlig j*vel, men han kom före mig på Sviestad så han ska också piskas.

Metallis ska också piskas om den stackarn bara står på sin plats när starten går.

Övriga i toppen är jag rädd för.

Ps. Eftersom Xenomorf här har lagt på mig oerhörda administrativa uppgifter och själv utnämt vårt "sunkiga" släp till samlingsplats utnämner jag härmed, i form av tävlingsledare, honom till vice VD och chef för kontrollräkningen.

grandmaster

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2-takt
Jalle skrev:
Grandmaster och Zilversurfer är de otäcka lokale konkurrenterna som fuskar med makaroner och köttbullar i ett varmt, ombonat kök när vi andra fryser i depån. De ska jag jaga med blåslampa och piska duktigt.

come'n get some! :crash

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Jag kommer nog inte att köra, min handled varken går ner i svullnad eller verkar bli bättre i någon bra takt :(
Trodde de överdrev på sjukan som vanligt när de sa att det kunde ta några månader för det att bli bra, för det är ju bara en liten skitflisa som är lös, tidigare både armbrott/sprickor har jag läkt klart på 2-3 veckor, nu har det gått mer än en månad :(

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
oFFkeFF skrev:
Jag kommer nog inte att köra, min handled varken går ner i svullnad eller verkar bli bättre i någon bra takt :(
Trodde de överdrev på sjukan som vanligt när de sa att det kunde ta några månader för det att bli bra, för det är ju bara en liten skitflisa som är lös, tidigare både armbrott/sprickor har jag läkt klart på 2-3 veckor, nu har det gått mer än en månad :(

Du får göra som en polaren till mig. Han åkte alltid på en massa skit och var tvungen att gå till läkaren. Varje gång samma sak en massa svammel osv osv.
Tillslut blev han så jäkla förbannad över att man aldrig kan lita på dem och började plugga till läkare. :crash
Ps. Han har nu 2 år kvar :D

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Marals76 skrev:
Du får göra som en polaren till mig. Han åkte alltid på en massa skit och var tvungen att gå till läkaren. Varje gång samma sak en massa svammel osv osv.
Tillslut blev han så jäkla förbannad över att man aldrig kan lita på dem och började plugga till läkare. :crash
Ps. Han har nu 2 år kvar :D

Nja, jag har legat på andra sidan så många ggr att jag aldrig skulle vilja jobba som läkare/sjuksköterska. Har dock redan läkare i familjen, styvfarsan är läkare, och ena morbror+moster, morsan är sjuksköterska/barnmorska och brorsan ska börja plugga till läkare snart också, så det mesta fixas utan sjukhusbesök :D

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
oFFkeFF skrev:
Nja, jag har legat på andra sidan så många ggr att jag aldrig skulle vilja jobba som läkare/sjuksköterska. Har dock redan läkare i familjen, styvfarsan är läkare, och ena morbror+moster, morsan är sjuksköterska/barnmorska och brorsan ska börja plugga till läkare snart också, så det mesta fixas utan sjukhusbesök :D

Kan du fixa recept då också? :crash

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Jalle skrev:

Chrille och Nr:18 SKA bara piskas. Fast detta är ett säkert kort eftersom Nr:18s hand räcks upp efter 8 varv och Chrilles kedja fräser ner drev som en svarv i träslöjden.
Att du ska slå mej kan du bara drömma om! :squid

CA

Team Krypton-Superbike rockar!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
HONDA CBR 1000RR
F-berg

Det kommer nog att bli lite hårdare fight om plaseringarna där nere men Xeno ska man ta och spöa i alle fall :hej !!! hehe!!

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
No1 skrev:
Tjena på er "webbes" folk...

Måste pga att grabben är dålig stå över både Falken och Finland... :(

Så till er som skall köra, LYCKA TILL och kör som bara faan... :tummenupp

Trist!

Hoppas att han kryar på sig snabbt!

Men då får man en position gratis både på Falken och Finland.... :bow

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
XENOMORF skrev:
Trist!

Hoppas att han kryar på sig snabbt!

Men då får man en position gratis både på Falken och Finland.... :bow

Det gav han ju er på sviestad också, han får se till att inte göra någon vana av det ;)

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
No1 skrev:
Tjena på er "webbes" folk...

Måste pga att grabben är dålig stå över både Falken och Finland... :(

Så till er som skall köra, LYCKA TILL och kör som bara faan... :tummenupp

Hoppas att det inte är ngt allvarligt!

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping