Jalle
Medlem
Nr:18 skrev:Sa du inte att Webes bara gäller i rejset? Eftersom jag inte var med i rejset kan du inte ta 3% på mina tider
Sådärja, nu har jag under natten suttit i telefonmöte med WEBES-representanter från hela europa.
Frågan som det tvistades om var huruvida WEBES-utmaningar ENDAST gäller under rejs, i detta fall mellan Xeno och Nr:18.
Jag kan väl inleda med att vi var eniga om att WEBES är mycket STÖRRE än bara en utmaning om några % i ett rejs.
WEBES innefattar även snacket innan tävling, uttalanden man gjort om hur bra man är, hur mycket man ska spöa alla, att man ska köra låga 46r hit och dit, osv, osv. Detta var alla ledamöter överens om .
Vi gjorde sedan en sannolikhetskalkyl där vi fick med en fiktiv Nr:18 i söndagens rejs (jaja, han kvala inte in, jag vet....).
Det visade sig då att Xenomorf inte hade tagit några 3% på Nr:18s tider utan 300%!!!
Detta tillsammans med det faktum att han blev slagen av ärkerivalen Chrille, tidsmässigt, gör att ett geléhallon på 346 kg, bakat i en masugn i dalarna, skall intagas - PRONTO!!!
Beslutet kan EJ överklagas.