WEBES officiella utmaningar inför Falkenberg!

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
XENOMORF skrev:
Xenomorfs Gelehallonutmaningar:

Jag skall slå No:1, Martin, Jalle, Camillo, No11, Chrille och No:18 på racet i Falkenberg. Jag skall även (som vanligt) spöa både Chrille och No:18 med minst 3% bättre varvtid från den officiella tidtagningen under finalracet. Jag skall dessutom prestera en personlig bästatid under tävlingen med en varvtid under 46 sekunder (om banan är torr).

Klarade alla utom Camillo....faaaaaan!! :D

Då får man käka! Tar honom nästa gång!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
XENOMORF skrev:
Hrmmm... 44,5 räckte nog tror jag :tummenupp

Trist ändå att du inte fick till det, vill inte strö salt i såren men webes är ju webes och ditt psyke är så starkt att du klarar det!!! :D

Bara att ta nya tag.... :squid
Sa du inte att Webes bara gäller i rejset? Eftersom jag inte var med i rejset kan du inte ta 3% på mina tider :fakta :1pajas :mattias

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Nr:18 skrev:
Var inte ledsen, du får en ny chans på geléåsen :tummenupp

Åh tack, men jag tror att detta ärende måste dras för den officiella webeshärföraren Jalle, så lätt skall du inte komma undan....Jaaaaaaalllleeeeeeeee!

:bow

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
XENOMORF skrev:
Åh tack, men jag tror att detta ärende måste dras för den officiella webeshärföraren Jalle, så lätt skall du inte komma undan....Jaaaaaaalllleeeeeeeee!

:bow
Nu får du bestämma dej! :mad:
Antingen gäller Webes på alla pass då vi är samtidigt på banan, eller bara i rejset! Du har själv sagt att det bara är på rejs, då kan du inte ändra reglerna bara för att du tjänar på det :fakta :squid

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Nu får du bestämma dej! :mad:
Antingen gäller Webes på alla pass då vi är samtidigt på banan, eller bara i rejset! Du har själv sagt att det bara är på rejs, då kan du inte ändra reglerna bara för att du tjänar på det :fakta :squid

Grrrr ok då, ja du borde ju bli gladare än en lärkröv att det inte gäller alla pass för då hade du gått upp 10 kg vid det här laget.... :D

Men jag skall inte grina, då säger vi race och bara om bägge presterar officiella tider.....

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
XENOMORF skrev:
Grrrr ok då, ja du borde ju bli gladare än en lärkröv att det inte gäller alla pass för då hade du gått upp 10 kg vid det här laget.... :D

Men jag skall inte grina, då säger vi race och bara om bägge presterar officiella tider.....
Jag har gått upp 10 kg av tröstdrickandet i går kväll.......
Funderar som bäst på om det finns nån anledning att fortsätta RR-karriären öht :( . Nån sa att det är kul att bowla oxå :rolleyes: :(

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Jag har gått upp 10 kg av tröstdrickandet i går kväll.......
Funderar som bäst på om det finns nån anledning att fortsätta RR-karriären öht :( . Nån sa att det är kul att bowla oxå :rolleyes: :(
Sluta bete dig som ett får, både du, jag och alla andra vet att du aldrig släpper en så rolig sport som RR. Du skall bara få med dig tempot från träning till tävling. En bit av kaka!

Snart ligger du och pressar topp 10 utan problem! :tummenupp

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Jalle skrev:
RR är tråkigt.

Jalle-jävel heter jag förresten. :fakta

Tänkte ju trösta dig med en skiva idag. Brände den igår men så hade jag inga "mörkblå" Verbatim kvar och de gröna är kass att köra audio på så det blev inget alls bra. :( Lovar att skicka best-of-Sinners nästa helg...

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Nr18 slingrar sig.

Sanningen, enligt mig, är:

Jag klådde Flummer18 och några av de övriga utkvalade skåningarna men jag kan inte gå fram och gnida in salt i såren på en utkvalad eller utkraschad förare. Man får ha lite hyfs och medkänsla.

Dock tog jag fett med stryk av Xeno iom hans bländande körning och att han verkligen tog de 3% han utlovade redan i vintras. Du är precis så snabb som många trodde att (och många ifrågasatte om) du skulle bli och jag är jävligt imponerad.

Jalle körde ett imponerande kvalvarv. Det räckte och Zoulfly spöade mig med Mycket liten marginal. Gotta er i framgången men var säkra på att jag hade klått er jag hade fått vara med.... :crash

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Chrille skrev:
Jalle körde ett imponerande kvalvarv. Det räckte och Zoulfly spöade mig med Mycket liten marginal. Gotta er i framgången men var säkra på att jag hade klått er jag hade fått vara med.... :crash

Jag har i skrivande stund i min kamera foton som i högsta grad är knutna till din flätbeklädda lekamen. Korten ifråga kan på intet sätt betraktas som hårdrock och kan tillika på ingetdera sätt bortförklaras. Vidare tror jag inte synth är en benämning på dessa kort som är adekvat, då den föga är tillräckligt stark nog.

Kort framkallas och publiceras under nästa vecka. :hej

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Deppa inte pokar. Jag stod brevid och tänkte att "Fan vad kul det hade varit att vara med." Nästa gång är ni bland de tio bästa och jag är med. :tummenupp

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Här deppas fan inte. Jag hade en suverän helg och i att tävla ingår att förlora såväl som att vinna. Till och med för Rossi och killarna....

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Chrille skrev:
Här deppas fan inte. Jag hade en suverän helg och i att tävla ingår att förlora såväl som att vinna. Till och med för Rossi och killarna....
du får nog göra som Xeno sa tror jag.....mer aggressioner på banan.....inte vara så snäll mot dom, det enda dom vill är ju att knipa din första plats....... :)

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Chrille skrev:
Nr18 slingrar sig.

Sanningen, enligt mig, är:

Jag klådde Flummer18 och några av de övriga utkvalade skåningarna men jag kan inte gå fram och gnida in salt i såren på en utkvalad eller utkraschad förare. Man får ha lite hyfs och medkänsla.

Gäller Webes på träning eller rejs? Bestäm er nu! :rolleyes:

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Hojen kommer att hålla, har du inte kört där ska du vara glad om du kvalar in! Du får bara 2 friträningspass på dej att lära dej banan :hej

Ja,ja 46,66 kom jag ner till. Och det är jag förbannat nöjd med - hmm kvala, vänta nu lite hmmmm :whip

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping