Webe's - the saga continues

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
(med backup på http://www.bikeproject.com/Forum/showthread.php?s=&threadid=666)

Ingenting är glömt, vad hade ni för mål nu då?

Mina Webe's-relaterade mål är:
- att alltid vara före Stefan - Nr18
- att utifrån nedanstånde deltagarlista vara den bäste i poängtabellen när SM-serien är körd. Enda undantaget som accepteras är om jag slutar topp5 och får stryk av någon av er.
-12'or på Gelleråsen, 57'or på Sviestad, 6'or på Knutstorp

De jag anser vara mina motståndare(om jag kommer ihåg rätt) på banan i (Rookie1000):
Martin, Jalle, Xenomorf, Bjorn och Nr18

Hade vi fler utmaningar med mitt namn i?

Sen får vi aldrig glömma de två ursprungliga gelehallonen!

Zilversurfer - 1,03 på Knutstorp (jag nöjer mej med 4'or för att behålla hallonen)
Swedie - 56'or på Sviestad. Så envis trots alla fina pikar. Skulle han, under över alla under, komma hem->skaffa deg -> ställa upp på Sviestad så kommer det finnas en påse med hans namn i min rejsbuss

Last edited:

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Chrille skrev:

Hade vi fler utmaningar med mitt namn i?

Nja, nån utmaning har vi ju inte direkt...men nog kommer jag kämpa mot dig i alla fall...som mot alla andra från sporthoj/BP, med undantag för no1 som ändå ska tvångsuppklassas så fort som möjligt :)

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Naturligtvis så planerar jag att klå dig med men du är så blygsam och försiktig så jag räknade dej inte som gelehallon-alstrande.

Men jag kan bjuda dig med på gelehallon allteftersom säsongen lider...

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Ska steka nr:18 på alla banor, och åka 1.06 på knutstorp...

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
Kan meddela att STOR whiteboard är införskaffad för att upplysa depåbesökare om den dagsaktuella ställningen i Sporhojs-Mästerskapet samt aktuella WEBES-utdelningar.

Tavlan kommer att finnas vid teamsläpet:

Bifogat

• lasse släp 2.jpg
    lasse släp 2.jpg
    56.4 KB · Visningar: 420

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Året säsong är en debut- och tillika träningssäsong för min del. Kommer träna så mycket jag har råd med, köra 1-3 tävlingar samt har som mål att minst komma ner till 1.15 på Gelleråsen.

Nästa säsong ska Chrille få pisk, oavsett vilken hoj han har... :rolleyes:

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Går det att ha Webes på Sporthojsidorna? Dom flesta inlägg i denna tråden har en tendens åt personangrepp, och då blir vi ju bannade allihop :rolleyes:

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Nr:18 skrev:
Går det att ha Webes på Sporthojsidorna? Dom flesta inlägg i denna tråden har en tendens åt personangrepp, och då blir vi ju bannade allihop :rolleyes:

Vi får väl själva välja nivå på personangreppen, ingen här har väl tagit illa upp, i sådant fall är det väl bara att säga ifrån..

grandmaster

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2-takt
För att göra slutet på säsongen lite mer spännande sänker jag mig ytterligare 1 s. till 1.07 på Knutstorp.

Jag räknar kallt med att kvala in och jag vill även knipa sista poänplats.

Webes, here I come!

PS för den som undrar så har jag tourat runt på 1.15 tidigare DS

metallgutten

ganska okej
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha XJR 1300
grandmaster skrev:
För att göra slutet på säsongen lite mer spännande sänker jag mig ytterligare 1 s. till 1.07 på Knutstorp.
Hehe.. det ska bli ett sant nöje att gratulera när du snurrar runt knutstorp på 1.07. Själv har jag satt målet runt 1.05 - 1.06 och det målet är ganska högt satt (känns så just nu iaf).

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
No1 skrev:
:skrämd Sluta "ljug" nu oFFkeFF!!!

No1...

Ahh, sorry, råkade skriva "under" 54, det var ju 54'or du sa :D

det värsta är väl att du fixar det kanske, eller så hämtar vi dig några hundra meter från torparn :D

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Nr:18 skrev:

Det är lugnt Nr 18, om vi inte kör med "förvridna" personangrepp klarar vi oss....

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
No1 skrev:
Den berömda torpar svängen är inga problem, värre är att få stopp på dessa tunga R1000 moppar efter långa rakan!!! :D

No1... :crash

Det är lugnt, lms ska investera i ett fångstnät efter bergskurvan :fakta
Fast för vår säkerhet gör det tyvärr inte så mycket :(

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Detta kommer att bli helt suveränt roligt att följa alla Gelléhallon & annan paj kastning, som man har kunnat följa i 5 månader.
Vi får väl se vad som händer :D . Jag tror inte någon kommer att få det direkt enkelt detta året varken i R600 eller R1000. Dock tror jag att det kommer bli att kvala in i R1000 detta året. Detta tycker jag är possitivt, det skall inte vara för lätt att få tävla.

Jag lovar att jag skall träna oehört mycket på Knutstorp detta året för att få tyst ER :crash. Når jag 1.03,5 - 1.04,5 är jag nöjd. Så nu har jag lite att bita i ( dvs geléhallon )

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Zilversurfer skrev:
Detta kommer att bli helt suveränt roligt att följa alla Gelléhallon & annan paj kastning, som man har kunnat följa i 5 månader.
Vi får väl se vad som händer :D . Jag tror inte någon kommer att få det direkt enkelt detta året varken i R600 eller R1000. Dock tror jag att det kommer bli att kvala in i R1000 detta året. Detta tycker jag är possitivt, det skall inte vara för lätt att få tävla.

Jag lovar att jag skall träna oehört mycket på Knutstorp detta året för att få tyst ER :crash. Når jag 1.03,5 - 1.04,5 är jag nöjd. Så nu har jag lite att bita i ( dvs geléhallon )
Du får chansen att revidera dina tider! 1,03.5 hade räckt till 5:e plats i NSB, eller en överlägsen seger i R1000 :tummenupp

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning