(med backup på http://www.bikeproject.com/Forum/showthread.php?s=&threadid=666)
Ingenting är glömt, vad hade ni för mål nu då?
Mina Webe's-relaterade mål är:
- att alltid vara före Stefan - Nr18
- att utifrån nedanstånde deltagarlista vara den bäste i poängtabellen när SM-serien är körd. Enda undantaget som accepteras är om jag slutar topp5 och får stryk av någon av er.
-12'or på Gelleråsen, 57'or på Sviestad, 6'or på Knutstorp
De jag anser vara mina motståndare(om jag kommer ihåg rätt) på banan i (Rookie1000):
Martin, Jalle, Xenomorf, Bjorn och Nr18
Hade vi fler utmaningar med mitt namn i?
Sen får vi aldrig glömma de två ursprungliga gelehallonen!
Zilversurfer - 1,03 på Knutstorp (jag nöjer mej med 4'or för att behålla hallonen)
Swedie - 56'or på Sviestad. Så envis trots alla fina pikar. Skulle han, under över alla under, komma hem->skaffa deg -> ställa upp på Sviestad så kommer det finnas en påse med hans namn i min rejsbuss
Ingenting är glömt, vad hade ni för mål nu då?
Mina Webe's-relaterade mål är:
- att alltid vara före Stefan - Nr18
- att utifrån nedanstånde deltagarlista vara den bäste i poängtabellen när SM-serien är körd. Enda undantaget som accepteras är om jag slutar topp5 och får stryk av någon av er.
-12'or på Gelleråsen, 57'or på Sviestad, 6'or på Knutstorp
De jag anser vara mina motståndare(om jag kommer ihåg rätt) på banan i (Rookie1000):
Martin, Jalle, Xenomorf, Bjorn och Nr18
Hade vi fler utmaningar med mitt namn i?
Sen får vi aldrig glömma de två ursprungliga gelehallonen!
Zilversurfer - 1,03 på Knutstorp (jag nöjer mej med 4'or för att behålla hallonen)
Swedie - 56'or på Sviestad. Så envis trots alla fina pikar. Skulle han, under över alla under, komma hem->skaffa deg -> ställa upp på Sviestad så kommer det finnas en påse med hans namn i min rejsbuss
Last edited: