Jalle
Medlem
oFFkeFF skrev:Nja, du ska dunka in tiden andra tredje träningen i vår
27/4 kör ZS på 1.03,00 annar blir det hallon.
Så var det sagt, så det så!!!
oFFkeFF skrev:Nja, du ska dunka in tiden andra tredje träningen i vår
Zilversurfer skrev:Vill inte hänga ut dessa förare här på sporthoj.com fd Superstock förare. Vi kan ta det när vi träffas på Licens kursen
No1 skrev:ZS...
Har köpt en stor påse geleisar i förebyggande syfte, skall vi dela på dom redan nu!!??
No1...
oFFkeFF skrev:Jaha, Jalle ska åka 1.03.00, passar perfekt in i webes, och nu får du fightas med ZS
Jalle skrev:27/4 kör ZS på 1.03,00 annar blir det hallon.
Så var det sagt, så det så!!!
Jalle skrev:Ooops, blev det registrerat i WEBES-O-METERN?
Då får vi kalibrera laptimern.
Zilversurfer skrev:Det kan du glömma, det blir första gången sedan 3 sept 02 som jag kör hojj igen !!
Precis! Jag kör 1.21 och ZS 1.04.....oFFkeFF skrev:Lite rostig godtas, men rostig åker man kanske en sekund långsammare
Zilversurfer skrev:Det kan du glömma, det blir första gången sedan 3 sept 02 som jag kör hojj igen !!
oFFkeFF skrev:Lite rostig godtas, men rostig åker man kanske en sekund långsammare
Zilversurfer skrev:Hrrmmmm
Ditt citat tycker jag passar perfekt till detta utalande trots
---------------------------------------------------------
Never underestimate the power of a large number of morons
---------------------------------------------------------
NEJ!!!oFFkeFF skrev:Kan inte alla ta och dyka upp på sviestad 1'e april istället?
Iofs har inte alla fått licens till dess, men mycket av vinterns tjafsande kan ju lösas där
En träning som blir race direkt
Nr:18 skrev:NEJ!!!
Jag missar första träningen!!
Räcker det att jag inte är i landet? Internationell domarkurs i volleyboll i italien, åker 26/3, kommer hem 7/4oFFkeFF skrev:Vad har du för dålig webesbortförklaring till det?
Nr:18 skrev:Räcker det att jag inte är i landet? Internationell domarkurs i volleyboll i italien, åker 26/3, kommer hem 7/4
Om man dömer både och? Halvgay?oFFkeFF skrev:Om du är domare för volleyboll-damer är det helt godkänt, är det för herrar är det GAY!
Nr:18 skrev:Om man dömer både och? Halvgay?
Kommer förhoppningsvis att göra det med början i maj . Har redan fuskat i några träningslandskamper mellan sverige och danmark i somrasChris Ash skrev:Dömer du landskamper Nr 18?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|