Webe's - the saga continues

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
Zilversurfer skrev:
Detta kommer att bli helt suveränt roligt att följa alla Gelléhallon & annan paj kastning, som man har kunnat följa i 5 månader.
Vi får väl se vad som händer :D . Jag tror inte någon kommer att få det direkt enkelt detta året varken i R600 eller R1000. Dock tror jag att det kommer bli att kvala in i R1000 detta året. Detta tycker jag är possitivt, det skall inte vara för lätt att få tävla.

Jag lovar att jag skall träna oehört mycket på Knutstorp detta året för att få tyst ER :crash. Når jag 1.03,5 - 1.04,5 är jag nöjd. Så nu har jag lite att bita i ( dvs geléhallon )

Trodde du va?

Nejdu, gick inte att komma undan trots forum-haveri.

Inga 1.03,05 - 1,04,5 här inte.

Jag har minne som en gammal häst. 1.03,00 och inget annat.

Annars kommer de, i tusental.......THE MIGHTY GELÉHALLON!!!!!

:D :D

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Nr:18 skrev:
Du får chansen att revidera dina tider! 1,03.5 hade räckt till 5:e plats i NSB, eller en överlägsen seger i R1000 :tummenupp

Visst är det bra !!! Just nu är självförtroendet på topp, hojjen kan jag inte klaga på, sponsorerna börjar att ge me sig lite och ge HÖGA rabatter ( inte gratis, men dock ). Mitt störst problem är däck. Har fått ett kanon pris ett märke, men jag är inte säker på att jag vill köra på dessa, då jag aldrig provat eller har någon erfarenhet av dem. Det blir väl lätt beg. däck och slira runt med :p .

See ya on the track :tummenupp

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
ZS, du har ju iofs sagt att du är kallare än is, men bara som ett vänskapligt tips, om du nu inte riktigt är i närheten av dina webestider, ta inte i så du spricker på gasen, för då blir din säsong lätt väldigt kort :fakta

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Jalle skrev:
Trodde du va?

Nejdu, gick inte att komma undan trots forum-haveri.

Inga 1.03,05 - 1,04,5 här inte.

Jag har minne som en gammal häst. 1.03,00 och inget annat.

Annars kommer de, i tusental.......THE MIGHTY GELÉHALLON!!!!!

:D :D

Det stod aldrig 1/10 el 1/100 utan ca 1.03. Sen skrevn jag faktiskt Jalle att jag är NÖJD med 1.03,5 bla bla bla bla orkar inte skriva mer. Väntar med att skriva lite senare i kväll efter några :öl

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
oFFkeFF skrev:
ZS, du har ju iofs sagt att du är kallare än is, men bara som ett vänskapligt tips, om du nu inte riktigt är i närheten av dina webestider, ta inte i så du spricker på gasen, för då blir din säsong lätt väldigt kort :fakta

Håller med dig. Men jag kan lova att jag tar inte i, bara för att tillfredställa andra, om min körning inte räcker för den där sista sek/tiondelarna. Bryr jag mig inte - så länge jag är före ett par andra här på forumet ;)

Men oFFkeFF jag tackar för ditt inlägg som det ligger mycket i :tummenupp

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
Zilversurfer skrev:
Det stod aldrig 1/10 el 1/100 utan ca 1.03. Sen skrevn jag faktiskt Jalle att jag är NÖJD med 1.03,5 bla bla bla bla orkar inte skriva mer. Väntar med att skriva lite senare i kväll efter några :öl

Nope, ger mig INTE.

Inte CA 1.03,00 eller NÖJD MED 1.03,05

1.03,00 är inmatad i WEBES-O-METERN som i sin tur kopplas till din laptimer. Registreras inte 1.03,00 under dagen kommer du snart att höra backsignalen från WEBES-lastbilen när den backar till för att släppa på sin last..........

:fakta :D

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Jalle skrev:
Nope, ger mig INTE.

Inte CA 1.03,00 eller NÖJD MED 1.03,05

1.03,00 är inmatad i WEBES-O-METERN som i sin tur kopplas till din laptimer. Registreras inte 1.03,00 under dagen kommer du snart att höra backsignalen från WEBES-lastbilen när den backar till för att släppa på sin last..........

:fakta :D

F*n du kan jhu vara riktigt roligt Mhuaaaaaaaaaa :tummenupp

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Zilversurfer skrev:
Visst är det bra !!! Just nu är självförtroendet på topp, hojjen kan jag inte klaga på, sponsorerna börjar att ge me sig lite och ge HÖGA rabatter ( inte gratis, men dock ). Mitt störst problem är däck. Har fått ett kanon pris ett märke, men jag är inte säker på att jag vill köra på dessa, då jag aldrig provat eller har någon erfarenhet av dem. Det blir väl lätt beg. däck och slira runt med :p .

See ya on the track :tummenupp

Håller med om att däck är lite tråkigt. Om det inte är Cheng shin eller nåt sånt du har fått kanonpris på så lär de ju vara bättre än beggade iaf.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Får väl ställa upp på ZS försvar, som jag minns det sa han att han körde 1.03-1.04 när han hängde på några snabba förare, iofs så nämnde han aldrig de "snabba" förarnas namn..
Jag nöjer mig med en 1.03.9 för att han ska slippa hallonen, men jag tror ändå vi får se en zilversmurf med gott om godis i munnen...

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Chris Ash skrev:
Håller med om att däck är lite tråkigt. Om det inte är Cheng shin eller nåt sånt du har fått kanonpris på så lär de ju vara bättre än beggade iaf.

Håller inte riktigt med 20 min körda däck ( Rennsport ) duger till R1000 Race.

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
oFFkeFF skrev:
Jag nöjer mig med en 1.03.9 för att han ska slippa hallonen, men jag tror ändå vi får se en zilversmurf med gott om godis i munnen...

Nä, nu j**lar......

OFFsiDe, för he***te!!

1.03,00

Ska det fortsätta på detta vis blir det ju aldrig nåra hallon! :(

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
No1 skrev:
ZS...

Har köpt en stor påse geleisar i förebyggande syfte, skall vi dela på dom redan nu!!?? :p

No1...

För många hallon ger inga bra tider i framtiden heller, illamående och :zpy gör man ju ändå av nojjorna :)

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
oFFkeFF skrev:
Får väl ställa upp på ZS försvar, som jag minns det sa han att han körde 1.03-1.04 när han hängde på några snabba förare, iofs så nämnde han aldrig de "snabba" förarnas namn..

Boy´s glöm inte att sista Tävlingen är på Knutstorp, vilket kommer att ge mig oehört mycket tillfälle att träna. Har jag kommit ner i dom tiderna med drag hjälp så skall jag klara det själv också :tummenupp

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Zilversurfer skrev:
Boy´s glöm inte att sista Tävlingen är på Knutstorp, vilket kommer att ge mig oehört mycket tillfälle att träna. Har jag kommit ner i dom tiderna med drag hjälp så skall jag klara det själv också :tummenupp

Om du skall kunna hänga på en snabbare förare tror jag inte du skall vara mer än sekunden långsammare själv, då blir du obönhörligen ifrånåkt.

Vilka var de snabba förarna?

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Jalle skrev:
Nä, nu j**lar......

OFFsiDe, för he***te!!

1.03,00

Ska det fortsätta på detta vis blir det ju aldrig nåra hallon! :(

Jaha, Jalle ska åka 1.03.00, passar perfekt in i webes, och nu får du fightas med ZS :rolleyes:

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Zilversurfer skrev:

Nja, du ska dunka in tiden andra tredje träningen i vår :crash

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Chris Ash skrev:
Om du skall kunna hänga på en snabbare förare tror jag inte du skall vara mer än sekunden långsammare själv, då blir du obönhörligen ifrånåkt.

Vilka var de snabba förarna?

Vill inte hänga ut dessa förare här på sporthoj.com fd Superstock förare. Vi kan ta det när vi träffas på Licens kursen :tummenupp

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning