Spiken skrev:Skrämmande inslag, och till stor del sant. De som inte ser det måste blunda för verkligheten? Och i dagens läge får man ju knappt säga ordet "svart" längre om en lakritsglass innan man är rasist, så jävla sjukt att man blir att man inte tror det kan vara sant.
Sverige känns som en sjunkande båt med alldeles för många hål för att kunna rädda, och då syftar jag inte enbart på den nästintill okontrollerade invandringen.
Att brandmänn och ambulanspersonal ska behöva ha skydd för att kunna utföra sitt arbete är ju helt bedrövligt. Eller att ambulanspersonal hela tiden ska behöva ha koll på sin bil för att inte pundar-Robert ska gå in och länsa den på alla mediciner. Nästa gång det brinner, så låt det brinna.
Bespara mig alla inlägg om att jag skulle vara rasist eller främlingsfientlig, för det tyder ju bara på hur jävla trångsynta ni som skriver det är.
sEiKo skrev:Klart det inte går att blunda, tillockmed i lilla avesta har vi problem.
Tyskland kanske, eller varför inte Finland. dom verkar ha ordnüng på sin migration/immigration.Mavve skrev:Var ska man bo för att slippa problemen då?
heimdal skrev:så kan vi också bli ett låglöneland med ännu rödare ledare vid makten .. WEEE!!!!
heimdal skrev:inte konstigt att kaffet e surt om de blandas med vissa suspekta (oftast) genomskinliga starkvaror
dricker du på bit eller?
Lugn skrev:Det ar val skont att man slipper resa sa javla langt for att uppleva hur det ar i andra kulturer... Speciellt nu nar ben(s)inen ar sa dyr...
Undrar varfor skatten pa bensinen ar sa hog forresten? Vilka kan det va som kostar??
Hmm...
t-rex skrev:Barnomsorg, skola och grejjor kostar en del när man växer upp. Men sedan jobbar man i Sverige under många år, betalar skatt och ser på så sätt till att en ny generation kan åtnjuta samma fördelar som man själv hade.
Vackert är det!
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |