Wem

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
TroLliS skrev:
Hmm nu inte fatt noe pretendro, eller bara för mycke wiskey :va

Om jag ska utröna så råd har jag kanske men inte till mycke mer om banken tillåter mina utsvävningar. Samt har en bra kund på den banken som ställer upp som borgenär, får jag inte lånet så byter han troligen bank :yoparty

Jaja alla mina drömmar har jag förverkligat hitills i livet så denna ska nog inte vara nåe problem hoppas jag.

Inte alla drömar har ju gått i lås, är fortfarande ungkarl :rolleyes: men man vänjer sig kanske. Ska man hålla på så här att lägga alla pengar på hoj så kan man nog inte leva med någon annan(sen -91 har jag lagt allt jag känar på hojar +lite mer som jag fått från föräldrar(mat) och min storebror(självsäkerhet samt allmänt uppmuntrande) samt sponsorer).

Hmm fan va jag skriver idag då kanske är wiskeyn som talar, iaf så alla ni som funder på att börja race gör det för du får så mycke tillbaka som tex en hel massa nya kompisar, eller du blir kompis med nåe av dom kända pöjkarna å märker att dom är lika osäker å grön som du är, jaja alla som varit där vet kanske vad jag menar.

jo, det var en undran hur du skulle få råd med en sådan hoj, och det har jag fått svar på nu ja.. ;) :tummenupp blev det lite :fyllisar igår trollis lr ? ;p

/z

TroLliS

Skrapar allt
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
Suzuki TL1000S
zeal skrev:
jo, det var en undran hur du skulle få råd med en sådan hoj, och det har jag fått svar på nu ja.. ;) :tummenupp blev det lite :fyllisar igår trollis lr ? ;p

/z

Jepp det var en hel del :fyllisar faktiskt.

Hmm alltid kul å läsa vilket tok man skriver :rolleyes:

Bear

Snart så.......
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Avställd klassiker.
TroLliS skrev:
Jos jag håller på att fixa till en redigering av det passet, alla ni som vill ha kan få den när den är klar.
men kanske enklare att lägga den på Zeal´s server kanske.

För information så har även jag en liten server nu för uppläggning av dylika filmer och sånt (kan ju avlasta Zälens stackars server..;-) )

Hoppas att försäkringsfrågan löser sig för dig TroLlis.
Btw du är inte den enda som fortfarande har ont av den där dagen...(får jag lite medlidande nu..? :rolleyes: )

//B

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bear skrev:
För information så har även jag en liten server nu för uppläggning av dylika filmer och sånt (kan ju avlasta Zälens stackars server..;-) )

Hoppas att försäkringsfrågan löser sig för dig TroLlis.
Btw du är inte den enda som fortfarande har ont av den där dagen...(får jag lite medlidande nu..? :rolleyes: )

//B

fräääsht!! =)
flera servrar till folket. btw , byter lina på den i dec. då jag flyttar.. =BBB

/z

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
zeal skrev:
fräääsht!! =)
flera servrar till folket. btw , byter lina på den i dec. då jag flyttar.. =BBB

/z

Bara tal om när det händer - www.galnedansken.com är ganke poppis - idag ska jag troligen ha 600 visitors - helt galet!

Endast 38% av mina gäster är från Sverige - US är 1 och som 3´ kommer JAPAN...

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Galne Dansken skrev:
Bara tal om när det händer - www.galnedansken.com är ganke poppis - idag ska jag troligen ha 600 visitors - helt galet!

coool !!
jodå, det gör jag..
nu verkar dock telia snörpt åt vattenslangen... dvs. zeal.mine.nu is down for the moment..

klippt från telias hemsida.
jag kanske är en misstänkt :
2003-11-03: Spam-sändare blockeras

Måndagen den 3/11 klockan 12.00 inleder Telia arbetet med att omedelbart blockera internet*trafiken till och från datorer som skickar skräppost, så kallad spam.

o enl. en tidigare tråd här så låg jag top5 i spamm i UaRR...
så telias misstankar kanske är korrekta.. :va :rofl
är hemma om någon timme o ska kika..
/z

Last edited:

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Galne Dansken skrev:

600 är ju massvis :Bugar

Innan säsongens slut så var dagsrekordet för mig 903 besök på en dag.

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Jag brukar stadigt ha mellan 50-100 unika besökare varje dag på min webbserver. Vissa perioder går det upp lite mer när det annonserats på diverse forum. Men jag har inte kollat hur många MB varje användare laddar ner, för det kan nog röra sig om något hundratal ibland :)
Finns 4-5 GB filmer och bilder totalt...

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Kryptonit skrev:
600 är ju massvis :Bugar

Innan säsongens slut så var dagsrekordet för mig 903 besök på en dag.

900 - wow det ä mycket - du ka börja sälja annonsplatzz.. :tummenupp

Min rekord var i går på 391 - och rating har gått ner för dagen till 580..
Har förstått att jag ä berömd på: www.teacup.com

Jag har fått ett bra skratt: gå på www.teacup.com - ta det lungt ha´överblik. Sök sen med vanlig fontsnitt på galnedansken - och sen kommer sporthoj upp oxå... :fyllisar

Är det nån som ka Japansk :lol - då ska jag ha en rad på japansk oxå?

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Galne Dansken skrev:
900 - wow det ä mycket - du ka börja sälja annonsplatzz.. :tummenupp

Nu när säsongen är slut och jag inte knäpper så många bilder blir det inte så mycket besök...
http://www.kryptoniten.se/counter/

Oavsett hur många som är inne kommer jag inte ha reklam på min sida.. Är allergisk mot massa hemska banners och popups :Bugar

TroLliS

Skrapar allt
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
Suzuki TL1000S
Är det ingen som vill ta credit för den fina bilden ??
Den måste ju ha knäppts av nån här men jag kommer inte ihåg varifrån jag tog den :dummer

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Kryptonit skrev:
Nu när säsongen är slut och jag inte knäpper så många bilder blir det inte så mycket besök...
http://www.kryptoniten.se/counter/

Oavsett hur många som är inne kommer jag inte ha reklam på min sida.. Är allergisk mot massa hemska banners och popups :Bugar

Helt överens med dig - inga sådär riktiga reklam´s och pop-upz på våre hobby sajt´s - jag tester dock om jag ka få Contact med bolag som evt. ka´ge mig ett jobb - men, tycker det liksom är en annan sak...

Min "Predictor" - kom inte i mål idag - men rekord blev mä 399 - hade varit skoj att komma över 400 - jag får hitta på noget nytt...

TroLliS

Skrapar allt
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
Suzuki TL1000S
Galne Dansken skrev:
Helt överens med dig - inga sådär riktiga reklam´s och pop-upz på våre hobby sajt´s - jag tester dock om jag ka få Contact med bolag som evt. ka´ge mig ett jobb - men, tycker det liksom är en annan sak...

Min "Predictor" - kom inte i mål idag - men rekord blev mä 399 - hade varit skoj att komma över 400 - jag får hitta på noget nytt...

Hmm när du är igång här så brukar jag besöka din sida 2-3 gånger men det förtatr väl inge

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...