zeal
102.99dB är inte 103dB
TroLliS skrev:Hmm nu inte fatt noe pretendro, eller bara för mycke wiskey
Om jag ska utröna så råd har jag kanske men inte till mycke mer om banken tillåter mina utsvävningar. Samt har en bra kund på den banken som ställer upp som borgenär, får jag inte lånet så byter han troligen bank
Jaja alla mina drömmar har jag förverkligat hitills i livet så denna ska nog inte vara nåe problem hoppas jag.
Inte alla drömar har ju gått i lås, är fortfarande ungkarl men man vänjer sig kanske. Ska man hålla på så här att lägga alla pengar på hoj så kan man nog inte leva med någon annan(sen -91 har jag lagt allt jag känar på hojar +lite mer som jag fått från föräldrar(mat) och min storebror(självsäkerhet samt allmänt uppmuntrande) samt sponsorer).
Hmm fan va jag skriver idag då kanske är wiskeyn som talar, iaf så alla ni som funder på att börja race gör det för du får så mycke tillbaka som tex en hel massa nya kompisar, eller du blir kompis med nåe av dom kända pöjkarna å märker att dom är lika osäker å grön som du är, jaja alla som varit där vet kanske vad jag menar.
jo, det var en undran hur du skulle få råd med en sådan hoj, och det har jag fått svar på nu ja.. blev det lite igår trollis lr ? ;p
/z